Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-12-10 18:34:07 följande:
    Jäklar i min låda vilket drag det var efter leksaker Lovar och svär att aldrig mer lägga massor i samma annons och dessutom fyra annonser på en gång!! Det blir ju heelsnurrigt
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 18:29:29 följande:
    Kanon att du fick fason på det jädrans tangenter!!

Mmm.. Jag bara irriterar mig på allt han är och gör just nu Obestämd

Han verkar inte fatta ett jota denna gång, jag är GRAVID liksom och allt är precis som vanligt.. Som tex mornarna.. Han är ju i normalfallet på jobbet jämt jämt jämt och reser sjukt mycket, sen när han är hemma så skulle jag uppskatta nåt enormt om han kunde lämna Bubblis på dagis på morron då jag sover så enormt illa och det är tungt att klä henne med alla vinterkläder, skrapa biljäkeln osv..

Men NÄ... Då kommer han ju iväg en KVART senare till jobbet, en KVART liksom Skrikandes Han äger ju för fan företaget och nog fan kan han offra en KVART jäkel för min skull!!

Å sen att han ska till Norge nästa vecka, jädrans alltså..

Jag sa till honom att om jag får föda barn ensam då kan du se dig om efter en annan fru!! Skrikandes

Nä gud så less jag är på honom!! *morr*

Behöver lite hopping
    *stora kramen*

usch vad jobbigt!

Blä för att ta på barn kläder med stora magen, jag tycker det är jobbigt utan mage lixom....
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-12-10 18:40:03 följande:
    Jaa söker man på Fisher Price så är de första mina..vilket halva Sverige gör Just nu har jag sagt åt de att maila mig istället-det funkar fan inte att de ringer om alla fyra annonser på en gång och att jag ska där och då veta vad jag har satt för pris på just den saken..av 28 stycken liksom
    'hoho* ska alla komma och hämta sedan
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-12-10 18:45:19 följande:
    Det handlar mest om att maken ska få sinnesro sen när all plast som står i källaren är borta
    Tungan ute
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-12-10 18:48:44 följande:
    Jaaa om nu inte en någonstans mitt i Sverige skulle ha rubbet,eller om jag skulle skicka hälften söderut,eller om jag kunde göra ditten eller datten..En utländsk man ringde mig och frågade om jag kunde köra hem det till honom..det hade jag iofs säkert kunna göra om jag bara hade förstått vilka grejer han var intresserad av*grava förståelseproblem där*Drömmer
    Smultron med plast till hemkörning
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-12-11 18:17:52 följande:
    Tur det är någon som fixar shoppingen här!

JAg har inte shoppat nåt. Faktiskt klarat att inte shoppa något alls nu i kalendrarna.
    Än, får jag väl säga.
    oj vad duktigt!
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-12-11 18:51:05 följande:
    Ja visst är det va?
    Preggi skrev 2010-12-11 18:47:22 följande:
    Lakan..
    Vilken underbar bild på dina barn i BT Hjärta
    ja verkligen superduktig
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-12-11 19:21:59 följande:
    Jag har shoppat traktor-tröjan! Orkade inte vänta på IllerHiller...
    Busfröt har ju alltid bra priser!
    Så det blev ett par velormysisar oxå, har inte provat dem från Småfolk så det blir spännande!
    ja, de har superpriser där.. men inget som faller mig i smaken just nu tyvärr.. Obestämd Men plånboken blir glad för det
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-12-11 19:42:39 följande:
    Hmmm det jag var sugen på på funkybaby fanns visst fortfarande kvar. Det betyder väl nästan att det måsta shoppas eller?!
    eller ha is i maggen och vänta till måndag då blir det väl 50%
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17