Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-12-14 14:23:18 följande:
    Kristyr skrev 2010-12-14 13:48:40 följande:

fiinns på deras hemsida..

babyfryd.dk/prelevering-nyt-c-24_384_396.html

åhhh fina!!! men gud kaninerna var uuunderbara!!! var fasiken ska man ha dom matchar ju absolut inte bellas rum hmm kanske får måla om väggarna i stugan så att dom matchar lakanen
  • Kristyr

oj nu blev det en stor katvig/grön lila beställning från MLZ... Drömmer och jag som ska gå och hämta storebror och lillasyster har inte ätit än.. Tyst tur att hon är en snabbsugare... Tungan ute

• Kristyr
    Helle skrev 2010-12-15 19:15:14 följande:
    God kväll

Är det någon här så här dags?

Behöver hjälp med en OT-fråga. Vi ska spela julklappsspelet på julafton och en gång till senare i jul (olika släkter) och jag behöver tips på "billiga" och lite roliga saker som jag kan köpa till paketen. Vi har gjort det några år så nu är jag helt slut på idéer. Det vore kul att hitta nåt roligt.

Har ni idéer? 
    Hur spridda är åldrarna?
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-12-17 10:25:37 följande:
    Byte med trotsig "dummerjöns"-skrikande fyraåring?? Drömmer
    Tvååringen därhemma är en ängel i förhållande till storebror...
    *haha* eller kanske inte..
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-17 11:59:50 följande:
    Nope!

åhhh....

så härligt när han och lillasyster skriker i falsett tillsammans....Tyst med samma tonläge...

• Kristyr

Här ska maken få merinoullstrumpor och en merionoullunderställströja.. Inte så kul, men han skulle inte köpa så dyra saker till sig själv.

Har kalsonger och vanliga strumps på lager men tror kanske att jag sparar dem till han fyller i jan, det är bara reor då och svårt att hitta presenter

• Kristyr
    Mamma till Simon skrev 2010-12-19 15:18:32 följande:
    min man ska få goretex vantar kanske inte det roligaste men han är alldelest för snål för att köpa det själv
    Tur att de har bra och snälla fruar
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-19 15:12:12 följande:
    Hårvax Förvånad Du har inte träffat min man, han rakar sej med huvel varannan dag, så möjligtvis rakhyvlar då

Ett underställ har jag faktiskt funderat på... får nog göra slag i den saken.
    Köpte på addnatures adventskalender. En tröja 400 isf för 800
  • Kristyr
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-19 15:26:54 följande:
    Bra pris!

För exakt ett år sedan var jag i full gång med att packa upp kartonger, då var vi nyinflyttade i vårt nya fina hus. I år sitter jag här helt förälskad i min nya bil.... V sa igår att nästa år får jag banne mej ingen dyr julklapp
    bara en underställströja iof
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17