Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

xmari skrev 2011-01-20 21:35:43 följande:
    Tjo!

Tänkte bara höra med er. Ska sälja en Molo Udo fleeceoverall på T och nu frågar en tjej om den är varm nog att lämna barnet ute i vagnen i... Har ingen erfarenhet av dom (köpte fel färg..) så nu tänkte jag höra med er  experter vad ni tror. Jag tror att den inte är så varm men men...
    är det en lurv. Nerkurad i en åkpåse funkar den ett tag. Vid -1 till -2 har min dotter sin småfolklurv i åkpåsen.
  • Kristyr
    solouniko skrev 2011-01-21 20:32:52 följande:
    höll på att säga behöver du verkligen nån lurv?

Bebben kommer väl i maj. Fast sedan kom jag på att du bor där uppe.

Lillasyster kom ju in maj, när hon var nån vecka bara kom ju sommaren/värmen och hon kunde bara ha blöja för att inte bli överhettad
    Hade som tur var ingen varm overall till henne..

Men det är nog fel tråd att skriva i
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-01-21 21:11:06 följande:
    Nä fyra bud har jag. Inga köp nu.
    har haft 2 köp nu.. sedan typ 1:- bud på 50% av annonserna resten har inga bud
  • Kristyr
    xmari skrev 2011-01-21 21:21:23 följande:
    Är ju ny på fb:s sida. Om det står 80 inkl. Betyder det då att det är totti man betalar, alltså frakt ingår i priset? Drömmer
    japps
  • Kristyr

puh om 1h typ vaknar säkert lillasyster och skriker/kommer inte till ro i några timmar.. hennes tänder gissar jag på 

I natt sov jag 2x2h... *gääps*

hemma själv med i kväll så jag har ingen att kasta henne på när jag tröttnar och "vill kasta ut henne genom fönstret"

• Kristyr
    xmari skrev 2011-01-21 21:28:39 följande:
    Btw. Molos mössor. Strlk 1-2 år blir det alldeles för stort till min 8 månaders tror ni?
    jag har 1-2 på min tvååring...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-21 21:59:42 följande:
    Åh vad tradigt! Inget kul med såna nätter
    näe superjobbigt. Men de lär ju komma av och till i nått år.. 18 tänder kvar.

Storebror har först nu när alla tänder är upp börjat sova hela nätter...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17