Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-26 19:41:00 följande:
    Å vad trist!
    Hoppas det försvinner snabbt!
    sesssan skrev 2011-01-26 19:34:39 följande:
    Gokväll
    Fröken på förskolan idag frågade idag var jag köper alla färglada fina kläder till dottern. :)När man är mamma ledig sitter man och klickar hem på nätet råka jag säga..lät ju helt knasigt ha ha...fast då blev jag sugen att shoppa mera Molo=)=)

Är sååå sugen på colibri klännigen med ´huva..sååå fin..men 599 är lite mkt fast ändå int eom man verkligen vill ha den eller hur;;=)

Sen funderar jag på att beställa tröjan med haren. såg att den var så billig men kan inte bestämma mig om jag tycker den är fin eller sådärObestämd
    Ja att han sover bort det.. *hoppas hoppas*
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2011-01-26 20:04:44 följande:
    Tjo- då har jag livat upp min trista kväll med tre nya klänningar till Lova

Undrar samma som ronya
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-01-27 12:38:14 följande:
    Vi har de mörka i den modellen, supersnygga!
    ja har med de mörka men nu blev det ljusa med iof i en stl större till nästa år men såååååååå grymt snygga och för 149:-
  • Kristyr

Stormis>  min son har 104 på din skaloverall med avtagbart foder. Blir inte så galet stor när man drar åt den i midjan.

Vilken stl funderar på förresten på vinteroverall till henne nästa år (isbjörn typ.....)

• Kristyr

Någon som är bra på bobux i-walk storlekar
    Lokala butiken har 50% på bobux och de ett par bobux ballerina i-walk. Dock stl 21 och jag funderar om de kommer passa till sommaren. HOn fyller ett i maj.

• Kristyr
    Stormis skrev 2011-01-28 21:16:17 följande:
    Åh, då syns den säkert bara om man är inbjuden. Du är inte det än. Jag fick inte med dig, men vi löser det .
    Kristyr skrev 2011-01-28 21:09:07 följande:
    Stormis>  min son har 104 på din skaloverall med avtagbart foder. Blir inte så galet stor när man drar åt den i midjan.

Vilken stl funderar på förresten på vinteroverall till henne nästa år (isbjörn typ.....)
    Då chansar jag på 104 om jag köper då
    Molo har jag köpt 104 (hon beräknas vara 98 i oktober vid 4 år). Isbjörn kommer jag satsa på 98. Låter helt galet, men hon har ju haft 92 MAT i år så . Har frågat två ÖF om stl på olika olagg till S och INGEN av dem råder mig att köpa dem då kommer vara för stora (tex skaloverall i 86 till 80 cm pojke, de säger att den blir för stor). Så enl det kommer ju 98 bli bra. Har skalbyxor i 98/104 redan nu dock och de funkar. Jämförde dem med en skaloverall i 98 och de var ungefär lika lång i innerben dessutom.
    har ju redan idag en isbjörn stl 98
    Så då om man vill komplettera upp lite en 104 bli bra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17