Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

AnnaFreja skrev 2011-01-29 22:02:21 följande:
    Jag vet. Inget roligt när mina kollegor på jobbet diskuterade vilka kläder jag sålde på fikarasten liksom :(.
    Duntoffla skrev 2011-01-29 22:10:10 följande:
    en till fråga, hur tar jag bort bilden när objektet är sålt?ja, hur får man bort det`?
    vikkan la upp info om det häromdagen hur man tar bort kort.. under disk eller liknande.

Jag ska försöka lösa det genom att dela in mina vänner i olika vänlistor.. och man kan mha dessa ändra sekretessinställningar så att vissa inte få ser när man han kommenterat foton osv.
    Ska testa på maken, har ha precis skaffat FB och det är då jag har sett hur mkt som syns.. Kräks
  • Kristyr
    Flock skrev 2011-01-29 22:15:17 följande:
    God kväll!

Pratas det FB ikväll   Jag skulle nog behöva gå en kurs, tror jag..

Ni som är duktiga på detta. Hur får man bort kort som man har taggat sig i?? Alltså i tävlingar..

När man går i på min sida så får man upp kort på massa barnkläder. Känns lite mindre trevligt faktiskt. Jag har försökt på bort korten i flera månader men klarar inte det...
    du går till kortet letar på ditt namn i texten under och där kan man klicka på ta bort tagg eller liknande. SÅ har jag gjort med alla gamla tävlingskort.
  • Kristyr
    Flock skrev 2011-01-29 22:21:48 följande:
    Så skönt att bli av med dem! Tycker det är lite pinsamt faktiskt att ha de där...
    ja vara taggade på  massor med bodysar och mössor och grejer
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2011-01-30 09:33:23 följande:
    Godmorgon
    Ja alltså det var verkligen tok skumt, mådde illa fram och tillbaka men det blev aldrig nåt av det, och magen värkte konstant så vi höll på att bli tokiga båda två, men till slut lyckades vi somna och idag är det borta.
    har en kompis på FB som hade tokont i magen förra veckan/helgen och trodde inte det var magsjuka. Hennes mamma var där dagen efter hon fick ont och 2 dagar senare blev hon magsjuk. I fredags blev son och make sjuka... (om de nu inte blivit smittade på ÖF)
  • Kristyr

Tjolla> hade du mätt Lias fötter?

Jag försöker gissa vilken stl på skor som gäller i sommar.
    Hittat ett par iwalk ballerina på halva priset i min lokala butik... stl 21 Funderar om de kommer vara förmå i sommar eller ej. Hon blir ett i maj.

• Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-30 10:24:27 följande:
    Det verkar ju onekligen som om en del får en värre variant än andra. att man är mer tålig.
    ja... då är det att föredra den att vara den tåligare.... med "bara" lite magont
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-30 10:23:18 följande:
    När "brukar" barn börja krypa? Jag minns inte när Noel gjorde det och Lea gör det inte än men hon tar sig framåt/bakåt ändå på något sätt. 

jag är sugen på mer klänningar men på sätt och vis är det ju kanske onödigt. Klänningarna är ju helt klart finast på barn som kan gå, annars kasar de ju bara upp.Obestämd 
    sonen började åla först och sedan krypa vid 9 mån.

dottern kryper inte än och hon blir 9mån nästa vecka. Ålar inte heller...
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-01-30 19:13:56 följande:
    Ja man blir visst det, med en sån där kamera.
    Kristyr skrev 2011-01-30 19:10:44 följande:
    såå sura T räkningen betalad
    Blä vad trist!
    Och inte händer det nåt på T heller.
    Mina går ut ikväll och jag har ett bud på åtta auktioner.
    nää jag har avslut på tisdag och det ser ut som jag får skänka en molo suit som endast är upptvättad för 83:- hoppas verkligen att den går upp och andra kläder ligger fortf på 1:-
  • Kristyr
    Stormis skrev 2011-01-30 19:27:26 följande:
    Dubblera din räkning x 2,5 så har du min... Visserligen betyder ju det att jag sålt mer, men jag måste ha angett fel kontonummer i mina vinnarmail för på kontot finns det inga pengar .

lika tomt var mitt t-konto, så jag har nog inte heller sålt nått...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17