Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2011-01-28 21:28:06 följande:
    Kan du inte mäta din 98 då så kan jag jämföra med Molos 104? Jag skulle verkligen vilja ha en rosa Nanook, men de kommer ju vara två säsonger gamla nästa år. Håller tummarna att det kommer en ny i höst. Gillar inte deras standardfärger för flicka. Är Arvid större än Karla? För min erfarenhet är att ÅF vill sälja och när 2 st har avrått mig pga för stor stl så känns det som att de har rätt.
    han har lång rygg... med 98 blev det precis en näve i grenen. Sedan drar man åt i midjan så blir de inte för lång i benen och den är absolut inte lång i ärmarna.
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2011-01-28 21:37:56 följande:
    han har lång rygg... med 98 blev det precis en näve i grenen. Sedan drar man åt i midjan så blir de inte för lång i benen och den är absolut inte lång i ärmarna.
    kan se om göbben har nått kort där man kan se hela honom på sin dator, men det få bli i morgon han har stängt av den precis.
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2011-01-28 21:40:43 följande:
    kan se om göbben har nått kort där man kan se hela honom på sin dator, men det få bli i morgon han har stängt av den precis.
    Se hela A då, inte göbben
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-29 13:46:35 följande:
    Go dagens

Idag är jag PIGG   Vilken känsla att få sååååva lite mer!! Solen skiner och vi har 2 + ute, helt underbart väder Solig

Enormt fyndsugen är jag Drömmer Lite girly Katvigar skulle sitta fint i typ strlk 62.. *letar*
    synd att jag har sålt allt. Eller har en grå/råsa ute på T just nu till fyndpris
  • Kristyr
    AnnaFreja skrev 2011-01-29 15:56:44 följande:
    Simons mamma: var har du köpt den där fina duns veloursuiten?
    var det inte från madeforkidz
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-29 19:49:22 följande:
    God kväll!

I kväll är jag gräsänka. Sambon jobbar, Noel sover hos mormor och morfar och jag hoppas att Lea är på god väg att sova.

Jag har ju inte kommit mig för att sälja på FB men jag undrar om man kan läsa reglerna någonstans? Har lite plagg jag skulle vilja testa med.  
    det är inte så svårt..

Som T fast bättre

Reglerna finns i köp/säljgruppen...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-29 19:53:33 följande:
    Men har inte fattat det där med auktionsslut och sånt. Känns som någon blandning av T och TS
    Mamma till Simon skrev 2011-01-29 19:52:35 följande:
    Hej
    Står på vänster sida när du är på danskgruppen iaf
    Tack
    man kör på fastpris (enklast tycker jag ) eller så har man bud med avslut efter några dagar.. (krånligt man vill ha snabb affär  )
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-29 20:07:25 följande:
    Ja det låter lättast. Skriver jag bara fast pris då antingen inkl el pp? Fast det svåra är att prissätta ju...Obestämd

Har du haft fullt upp idag? 
    Kristyr skrev 2011-01-29 19:55:22 följande:
    man kör på fastpris (enklast tycker jag ) eller så har man bud med avslut efter några dagar.. (krånligt man vill ha snabb affär  )
    Det verkar onekligen enklast bara man vet vad man ska begära
    kolla vad andra säljer för och vad du vill ha
  • Kristyr

Åhh sur på FB, trodde att inte allt syntes. Att det som syntes vara bara det som låg på min sida.. men tji fick jag.. Under toppnyheter publiceras massor med "dumt"... Kräks

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17