Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godkväll. Båda barnen i säng äntligen, tidigt för o vara här. Prolistern laddad också så det blir nog en tidig kväll i sängen för mig med. Känner mig helt slut.

Försöker hålla mig borta från massa shopping nu o börja spara till molosalg men det går inget vidare med det där köpstoppet

• Zvartaliljan

Godkväll. Måste bara berömma Lucky little me, inte ofta jag bryr mig om att reklamera men nu skickade jag tillbaks en småfolksuit använd 2 gånger som det gått hål vid en tryckknapp på och idag skickade de ett par mololeggings som byte till mig, inget krångel med dom alltså Det är en bra butik med toppenservice det!

• Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-09-16 08:39:58 följande:
    Visst var det några här som skulle fara till Underbara barn mässsan på lördagen den 9 oktober?

Jag bokade in en bussresa dit!
    Ja vi planerar det, men får se hur det blir med ekonomin. Så många som fyller år nu i oktober, och så ska jag bli faster den 4 så jag vill ju träffa den lill* också. Men sthlm är ju visserligen ett bra ställe o shoppa alla födelsedagspresenter på Men det kostar så jäkla mycket o ta sig dit Obestämd Vi har lite annat o spara pengar till nu...så vi får se, sambon blev lovad 35.000 för ett konsultjobb, någon som vet hur det funkar om jag fakturerar det genom mitt företag?? Han har ju liksom inget, kan man göra så att jag fakturerar det o om någon undrar så är det jag som gjort jobbet Oskyldig
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-09-16 09:02:57 följande:
    Ja det kostar ju en del. Min buss resa kostar "endast" 500 kr inkl inträde och frukost.

Det låter inte som någon bra lösning. Men kan du inte skriva in honom i företaget? Eller att han startat ett eget så att han kan göra fler uppdrag?
    problemet är csn....i så fall får han vänta med uppdraget tills nästa år, annars tjänar han ju inget på det då han blir av med csn...

Ja vår resa till sthlm går på ca.1200kr bara i bensin fram o tillbaka
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2010-09-16 10:51:54 följande:
    Här står en sån på vindenDrömmer Fast den kan ju vara lite svår att få plats i en mailbag ha ha
    men hit får den plats om det är lekstolen från fisher price ni pratar om?
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2010-09-16 19:57:43 följande:
    www.tradera.com/NY-Molo-jacka-anorak-stl-152-...

de e inte softshelljacka funktion på den va?
    stora tjejens nya softshell gick sönder.. har bara en tunnare höstjacka.. men vill ha ny softshell liknande åt henne, då de värmer mer...
    Inte softshell utan mer skaljacka, men den värmer jättebra. Med en ulltröja under funkar den jättebra även när det börjar bli kallt fast den är så tunn. Jag älskar det materialet.
  • Zvartaliljan
    Aprilia skrev 2010-09-16 21:54:29 följande:
    Du har vunnit 3 auktioner hos mig på tradera men svarar varken på mail eller sms, känns trist om du budar på 3 olika plagg och sen inte vill ha dem och inte ens kan svara på mail. Du får gärna maila eller svara här så jag vet om jag ska lägga ut plaggen igen.
    ??!!?? jag brukar alltid svara! Jag ber om ursäkt om jag har missat...förvirrad det är jag, det kan jag skriva under på. Men tro inte att jag ignorerar dig. Maila mig igen så är du jättesnäll så ska jag såklart fixa det! Jag har ALDRIG låtit bli att betala ett traderaköp så inte tänker jag börja nu!
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2010-09-16 22:03:02 följande:
    Det finns ju en på T som har nästan samma namn som Liljan här..du är säker på att det är rätt köpare nu?
    jo hon har nog rätt tyvärr Skäms såg nu att jag missat betala...handlade ju dock inte om så många kronor sammanlagt men kan bara skämmas för att jag missat dom Skäms hittar dock inget mail...men är så attans dålig på att kolla skräpposten Skrikandes
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2010-09-16 22:10:03 följande:
    Är oxå rackans dålig på att kolla skräpposten...
    ja, o jag väntade bara på samfraktsmailet. Inte som att det gått superlång tid...8 dagar o handlar om 154kr...men visst...jag blir också sur om jag får vänta på mina pengar mer än en vecka...men inte så jag skulle jaga folk här i ett öppet forum...men jag har missat så mitt fel. Står ju t.o.m i auktionen att hennes vinnarmail brukar hamna i skräpposten!
  • Zvartaliljan
    högbergarna skrev 2010-09-16 22:36:05 följande:
    Angående tradera så vann jag en auktion i slutet på förra veckan o fick inget mail på 3 dagar. Tänkte precis maila säljaren då jag fick ett mail där hon undrade var betalningen var. Hon använde sig av det automatiska traderamailet men jag hade inte fått något. Å det låg inte i skräpposten heller. Å jag hade rätt adress.
    har haft flera köpare som vann förra veckan som inte fick det automatiska sa de, så ibland blir det nog nåt knasigt för tradera. Men det händer bara mig typ 1 gång av 50 auktioner så jag tycker ändå systemet är ok...mycket bättre än innan när man fick skriva manuella vinnarmail för varje auktion! Gud vilket evighetsjobb det var!

Nä nu måste jag logga ut...har en dejt med min kudde!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17