Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-01-21 10:26:45 följande:
    ohh om man flörtar med dig kan du köpa ett till mig nästa gång du är där Drömmer
    Det borde nog gå att ordna Jaa det är nog regnbågsrygg, tur att du har koll!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    juliet skrev 2011-01-21 10:31:13 följande:
    tack då letar jag inte i onödan då Flört allt bra med dig då ?
    Oki-doki verkar ha den som Butte skrev Allt är superbra här, är redan i vecka 26 och mår oförskämt bra så jag ska inte klaga. Får passa på att njuta innan 2barns-chocken kommer Självdå? Kul att du hittat tillbaks! Hur trivs ni nu? Blev det någon flytt eller hur var det?
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-01-21 10:32:39 följande:
    ja man får en hel del för 800. köper man molo så får man typ en skaljacka för samma pris
    solouniko skrev 2011-01-21 10:29:03 följande:
    Det borde nog gå att ordna Jaa det är nog regnbågsrygg, tur att du har koll!
    åhh vad du är sööt inboxa här eller på fb innan du ska dit nästa gång. ska prova på bella om hon ska ha 110/116 eller 122/128
    Jag är ju där och springer dagarna i ända Fast vi inte bor grannar längre haha. Men Milla går ju på nattis och det finns bara inne i stan så jag har vägarna förbi flera dagar i veckan ändå Modellen är väl liite annrolunda på linnena nu, tyckte det såg lite bredare ut än innan men har inte provat det på henne ännu..

Ängeln, jag tror Meja kan ha linnen i 92 till sommaren, lite långt kanske men det gör nog inget
  • solouniko
    juliet skrev 2011-01-21 10:41:55 följande:
    vad härligt med en till Skrattande vi har haft ett stökigt år men det börjar lägga sig nu. ingen flytt alls men vi hoppas på att lämna svergie för värmen till nästa höst om allt går väl.
    Skönt att det börjar ordna sig, hoppas ni kommer iväg till värmen. Sånt brukar göra susen
    juliet skrev 2011-01-21 10:43:08 följande:
    så nu fick det bli en safari tröja till lillebror
    och dom stickade leggingsen och rådjurs leggings till stora damen det var ju bra rea på dom Skrattande
    Fint! Safari är jag lite sugen på till bebis, en suit med de lysgula kanterna kanske.. Rådjuren är underbara
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-01-21 10:49:16 följande:
    gött
    ängeln83 skrev 2011-01-21 10:35:14 följande:
    Absolut 2 tröjor, 1 jeanskjol, 2 vanliga kjolar, 1 par leggings och 1 par strumpbyxor är ju en del kläder
    Hoppas nu det passar.
    jaa massa fint ju!!oh najs, du är så snäll
    juliet skrev 2011-01-21 10:43:08 följande:
    så nu fick det bli en safari tröja till lillebror
    och dom stickade leggingsen och rådjurs leggings till stora damen det var ju bra rea på dom Skrattande
    åhh fin hopping själv måste jag rensa lite här hemma har en del som ska säljas huu
    Bara du vet vilken stl du ska ha så är det lätt fixat
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-01-21 11:05:27 följande:
    japp gör det så bråkar jag med min dosa igen vill du ha pengar i förskott eller lägger du ut?
    Måste åka och posta paket så jag kan köra förbi en sväng nu innan jobbet. Fördelen med små städer, allt ligger max 10 min bort med bil Så du kan fixa det nu
  • solouniko

Fina lilla Saga i BT

Funderar på lurvoerall till bebis. Har ju BF 3e maj och då kan det ju vara lite kallt här i norr Drömmer Milla kom ju en vecka innan så om denna också skulle göra det är det ju april och DÅ behöver vi verklgien minst en. Visst? Hur är dom i stl de minsta? Den kommer väl bara att användas ca en månad eller nått innan det blir för varmt, ska jag ta 56 då eller möjligtvis 62? I vilket fall som helst så lär den ju inte passa till hösten ändå så jag kanske ska ta 56 iallafall? Eller?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17