December Bebis 2010 :)
Skulle sätta in spiral igår förresten, men min livmoder var för liten
Ska pröva igen om en månad, suck 
Skulle sätta in spiral igår förresten, men min livmoder var för liten
Ska pröva igen om en månad, suck 
Haha jag känner som du Moma, så vi kan väl vara hemska ihop.. Har en vän som har barn och det är jag glad över! Hon drar med mig på lite saker jag inte skulle komma iväg på annars. Sen får vi se till att ta våran dejt snart tycker jag, låta våra gnällspikar träffas lite. Förutsatt att du vill träffa mig då 
Men Tim är ju också väldigt gnällig från och till, vissa dagar är det som du säger att bara sitta i soffan för det är bara min famn som duger.. Men men, äldre blir dom ju.
Jag tänkte jobba lite timmar i sommar och i höst.. Då kan Martin vara pappaledig 
Tim har börjat säga "huhuhuhuhuhuhuhuhu" massor nu, undrar vad det betyder... 
Skönt att inte behöva ge minifom mer. Jag vet inte när jag vågar sluta, vet faktiskt inte om det är dom som gjort att det nu är drägligt, kan ju lika gärna vara att han växt till sig.
Sover man bra om nätterna så vaknar man såhär glad 

Vilka goingar! 
Imorgon ska vi på tvåmånaderskontroll, har inte varit på bvc på 3 veckor så ska bli spännande att se vad han väger och mäter! Den 29e mars är det dags för sprutor..
Tim är 10 veckor idag, det firade vi med tvåmånaderskontroll hos farbror doktorn 
Han väger nu 6705 g och är 63 cm lång, huvudmått 41,7 cm. Han har alltså växt 11 cm och lagt på sig ca 2,5 kg sedan födseln..
SNÖ?!