Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Skulle sätta in spiral igår förresten, men min livmoder var för liten Tungan ute Ska pröva igen om en månad, suck Glad

• Karttikeya

Haha jag känner som du Moma, så vi kan väl vara hemska ihop.. Har en vän som har barn och det är jag glad över! Hon drar med mig på lite saker jag inte skulle komma iväg på annars. Sen får vi se till att ta våran dejt snart tycker jag, låta våra gnällspikar träffas lite. Förutsatt att du vill träffa mig då Flört

Men Tim är ju också väldigt gnällig från och till, vissa dagar är det som du säger att bara sitta i soffan för det är bara min famn som duger.. Men men, äldre blir dom ju.

Jag tänkte jobba lite timmar i sommar och i höst.. Då kan Martin vara pappaledig Glad

• Karttikeya
    mamma smurfen skrev 2011-03-04 09:41:08 följande:
    Slutade med miniform förra veckan, och det verkar som att det var oki, för hon både rapar och fiser utan att få ont i magen, sååå skönt att sluta med de där dropparna vid varje matning, nu är det bara D-droppar och sempers magdroppar vi ger varje morgon...
    Ske ev testa med att sluta med Semper-dropparna oxå, för varför ge något som kanske inte behövs?

Ja är hon tre månader är väl "risken" rätt stor att tarmarna "rättat till sig" för henne nu Glad Skönt att inte behöva ge minifom mer. Jag vet inte när jag vågar sluta, vet faktiskt inte om det är dom som gjort att det nu är drägligt, kan ju lika gärna vara att han växt till sig.
  • Karttikeya

Imorgon ska vi på tvåmånaderskontroll, har inte varit på bvc på 3 veckor så ska bli spännande att se vad han väger och mäter! Den 29e mars är det dags för sprutor..Obestämd

• Karttikeya

Tim är 10 veckor idag, det firade vi med tvåmånaderskontroll hos farbror doktorn Tungan ute
    Han väger nu 6705 g och är 63 cm lång, huvudmått 41,7 cm. Han har alltså växt 11 cm och lagt på sig ca 2,5 kg sedan födseln..Skrattande

Svar på tråden December Bebis 2010 :)