December Bebis 2010 :)
Förstår om liten varit ledsen idag, nu är han jättetät och hostar till ibland i "sömnen" 
Förstår om liten varit ledsen idag, nu är han jättetät och hostar till ibland i "sömnen" 
Det är nog vanligt att dom sover så mycket, så länge hon är pigg när hon är vaken och äter och kissar ordentligt?
Tim somnade precis i sin VAGGA! PÅ DAGEN! Sen om det bara är för tio minuter eller lite längre skit samma, han somnade där!
Med hjälp av lite gungning såklart, men annars har han bara tokvrålat när jag försökt lägga honom där.
Inatt sov han otroliga 20.00-05.00, åt och sov till 7.20, då tog jag honom till min säng så sov vi till 9 
Nu sover han själv i vaggan igen.. Jag vet att jag låter knäpp nu, men jag känner mig alldeles tom utan honom i armarna! Hoppas han vaknar snart så vi kan gosa 
Här grymtas det också! Och snarkas.. Och smaskas.. 
Jag blir gaaaaaaaalen på vår hund.... Även om det är synd om honom så blir jag sjukt stressad.. Han gnyr och ylar nästan, VARJE gång lilleman skriker/gnäller..
Jag har läst att det inte är helt ovanligt att den är oregelbunden efter förlossningen. Min har inte ens kommit ännu..
Lät förresten väldigt obehagligt med dina symptom. Hoppas de försvinner.
Och grattis till nya lägenheten!