Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Förstår om liten varit ledsen idag, nu är han jättetät och hostar till ibland  i "sömnen" Rynkar på näsan

• Karttikeya

Det är nog vanligt att dom sover så mycket, så länge hon är pigg när hon är vaken och äter och kissar ordentligt?

Tim somnade precis i sin VAGGA! PÅ DAGEN! Sen om det bara är för tio minuter eller lite längre skit samma, han somnade där! Tungan ute Med hjälp av lite gungning såklart, men annars har han bara tokvrålat när jag försökt lägga honom där.

Inatt sov han otroliga 20.00-05.00, åt och sov till 7.20, då tog jag honom till min säng så sov vi till 9 Glad

• Karttikeya

Nu sover han själv i vaggan igen.. Jag vet att jag låter knäpp nu, men jag känner mig alldeles tom utan honom i armarna! Hoppas han vaknar snart så vi kan gosa Hjärta

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2011-03-16 15:35:43 följande:
    Usch, blir så irriterad. Alla föräldragrupper och aktiviteter ligger så tidigt på morgonen och Elliot sover ju då och jag vill inte störa hans rutiner för då blir han jättegnällig liksom. Varför lägger dom allt sånt så tidigt?!

Jag och Elliot har precis kommit hem. Vi har varit nere hos hans farmor ett par timmar. Var trevligt.
    Förut kom jehovas vittnen och hade sig. Som tur var började Elliot skrika just då. Har så svårt för att vara otrevlig så det var skönt att ha en "ursäkt".
    Måste du vara otrevlig då? Räcker det inte med ett vänligt men bestämt "Nej tack, men jag är inte intresserad" ;)
  • Karttikeya

Jag blir gaaaaaaaalen på vår hund.... Även om det är synd om honom så blir jag sjukt stressad.. Han gnyr och ylar nästan, VARJE gång lilleman skriker/gnäller..

• Karttikeya
    Mysmamma70 skrev 2011-03-18 21:21:47 följande:
    Hade inte ni någon tanke på att omplacera honom?
    Jo. Men min karl vill inte placera honom hos någon vi inte känner.. Då avlivar han hellre säger han.. En kompis till mig ska ha honom på foder i en månad. Kanske hinner Tim bli mindre skrikig.. Men jag ser faktiskt helst att han blir omplacerad för alltid...
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2011-03-19 01:04:26 följande:
    Inte nån snö här heller! :D

Är dödstrött. Eftersom vi var iväg i förmiddags så fick inte Elliot sin förmiddagslur utan den blev avbruten flera gånger. Han är därför endast nöjd om sambon gungar i en fåtölj. Jag har haft en hemsk kväll med symptom på hjärtinfarkt/blodpropp i lungan osv, men det börjar lätta lite så nu ska jag sova.

Nu har vi iaf fått en trea. Härligt att vi får dubbelhyra i juni. Men 10 000 i hyra en månad är ju trevligt när man lever på en inkomst..

Kan mensen krångla efter en förlossning? Den är typ 6-7 dagar sen.?

Jag har läst att det inte är helt ovanligt att den är oregelbunden efter förlossningen. Min har inte ens kommit ännu..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)