Emelle skrev 2010-10-20 10:46:47 följande:
Goddagens.
Kör slapp morgon här och går fortfarande i pyjamas..
smabon slutar kl tolv och då ska vi åka och köpa babyskydd.
Vad har ni valt för modell/märke?
Vi ska köpa en Brio Primo som passar med vår vagn. supersmidigt att kunna fästa bilstolen i chassit när man ska handla osv ju!
Sambon ska få välja färg...jag hoppas på helsvart!!
Har budat på en åkpåse på tradera idag och köpt ett nytt vitt spjälskydd (att det skulle vara sååå svårt att hitta ett vitt bredd skydd trodde jag aldrig)
Väntar på att få en POP skötväska...och sen tror jaga tt jag har allting klart faktiskt!!
Bara blöjor, och skötbords artiklar, typ salvor, våtservetter osv (skötbädd är ju klart redan) samt flaskor och ersättning kvar. men det tar vi i början av December..känns tidigt ännu.
Skönt att vi nästan är klara iallafall. Men vad ska jag sysselsätta mig med nu då??

Vi ska låna de babyskydden man får låna från Jannebanan. Gjorde de med William,då fick vi en helt ny, tyckte de va jätte bra. Acta craco,den som är lite mer ombonad. Lyllo dig som e helt klar

önskar ja med va de,men e typ tusen saker kvar....blir inte Ullared denna helgen så får bli nästa,men blir nog Ikea i varje fall i helgen,köpa skötbord m,m. samt skötväska o kläder

Har du inga bilder o visa?? Så skoj med bilder,hihi!