Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Ludi: jag såg det, :) tack för din kommentar.
    Nä inte vad jag vet..

• Momalicious
    mamma smurfen skrev 2011-06-08 10:56:26 följande:

du....VET att det inte hjälper dig ett dugg, men...det kunde vart MIN mage på den bilden....inte bristningarna, men formen på magen...kommer inte heller att visa mig på stranden iår, å det e knappt att sambon får se mig avklädd heller, HATAR verkligen hur jag ser ut nu, fast jag VET att det drar ihop sig, såg likadan ut med mina andra barn, tog ca 1år innan jag vart tillbaka i form.

Hoppas att DET iaf kan ge lite "tröst" att det kommer gå tillbaka tidsnog menar jag.

Gör det verkligen det? Bristningarna bryr jag mig inte om egentligen, även om dom inte är så vackra. Dom är iaf "genomskinliga". Vissa har ju jätteröda och så.. Men det är just formen på magen som är så hemsk. 
    Om det drar ihop sig är ju det jättebra men jag har himla svårt att tro att det någonsin kommer se någorlunda ut igen.. Har du gjort nåt speciellt för att hjälpa magen eller har den liksom bara gått tillbaka av sig självt?

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Jag trodde jag var helt ensam om att inte älska min mage. Tycker mest att alla har fina magar överallt man ser. Grattis på födelsedagen! :)

Tycker inte det är fulare med röda bristningar än mina, men dom syns ju mer. Har röda på höfterna och insidan låren, men den är inte lika kraftiga som dom på magen.

• Momalicious

Ni ger mig hopp iaf. Blir stenhård träning nu då. Har börjat redan men nu blir det på fullt allvar. Trodde verkligen aldrig att det ens var möjligt men då kanske kanske det går då.

• Momalicious

Vad är det för babybox? :( vill med ha!
    ...
    Kollade posten precis och hade visst också fått en sån lapp haha.

När jag är färdig med barnafödandet ska jag fixa både mage och bröst. Både mage och bröst hänger. Brösten har hängt ända sedan de växte ordentligt för några år sedan men nu är det hemskt. Brösten är dock lättare att dölja.

• Momalicious

2barnsmamma: vet, fick lappen ju. :p

Man kanske ska göra som i plastikturisterna och ta en semester i Thailand och bli snygg samtidigt ;) fast jag betalar nog hellre mer och gör det hemma, så jag vet att jag har "garantier" om nåt händer eller så. Men det är ju i framtiden. Tänker inte göra nåt innan jag är färdig med barn. Synd att man inte bara vill ha ett barn ;)

• Momalicious

Jättekul dag det blir idag. Jag mår fruktansvärt illa, Elliot vaknade sex och ville upp (inte äta enbart, utan jättepigg..kul) och sambon åkte till jobbet när han sagt att han skulle vara hemma om jag mådde lika dåligt idag som igår, så jag är arg och ledsen på honom och har lust att säga till honom att om han åker till jobbet behöver han inte komma hem emellan jobbet och kursen han ska på ikväll.

• Momalicious

Mammasmurfen: usch vilken idiot! Min pappa var också en riktig åsna och ändå tyckte jag allt var mammas fel när jag var liten. Hoppas det löser sig och han skärper till sig innan dina barn är så stora att dom tycker att dom inte behöver en relation men en sådan.

Ang sömnproblem så har jag en kompis vara dotter är 2 mån äldre än Elliot och hon sa att det var en jobbig period med sömnen runt 6 månader som varade några veckor.

• Momalicious

Här har vi också haft en skitnatt. Eller JAG har haft en skitnatt. Elliot somnade vid 22, han brukar somna 19-20. Sen kunde inte jag somna förrän 3 och fick gå upp sex. Sen när Elliot skulle sova skulle jag ta en nap men då kom vaktmästaren och skulle ta mått så det gick inte. Elliot sov dessutom bara 35 minuter. Nu ska det snart komma en snickare hit och kika var vår diskmaskin ska sättas in. Sambon kommer hem vid 21 eller nåt idag och jag är sur för att åkte till jobbet fastän jag mår piss. Känns som jag har världens PMS eller nåt, vill bara gråta och skrika. Blä.

Imorgon ska vi förbereda för dopet hela dagen och på lördag är det dop. Känns inte alls kul längre. Känns precis som i början av graviditeten med Elliot med humöret och så nu, varför har min pms blivit sämre efter förlossningen för? Suger!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)