December Bebis 2010 :)
Moma, dra igenom smycket då å då så växer det inte igen :)

Moma, dra igenom smycket då å då så växer det inte igen :)

Bönan , Vilken kanal?
YES!! Jag har hittat liiite botemedel mot mitt pirrande ben! Varm vetekudde under, perfa! :)
Har alla som har barn innan ,berättat för dom? Vi har inte berättat för våra än, det är ju så långt kvar, det kommer ta en evighet för dom!

Hon verkar ju störd :( Hon har väl hört att man ska skrika o svära åt mannen o inte vika sig en tum för vad man vill.. hade jag varit personal hade jag strypt henne :P

Emelle - Våra är också stora, 4.5 o 7 år. Vi har RUL 2/8 så vi får väl ta det efter det, annars är ju risken att någon annan smäller ur sig något! :S

Moma - roligt =) vilken tid har ni? Vi har vid halv två :P Vi ligger väldigt jämsides vi två ;D

Jag är uttråkad och ledsen :(
Jag och sambon åkte till Nkpg, tänkte kolla lite mammakläder och han skulle köpa dator, jag tänkte vi kunde känna o klämma lite på vagnar också.. men nej, då ska en vän följa med. Mer vän till honom men ändå kallad gemensam.. Han ska med jämt och förlåt med jag är så trött på det. Att aldrig få göra något själv med sambon! Ändå kan jag inte säga till, för vi är ju ändå inte tillsammans... O kolla vagn är inget jag vill ha en tredje person med o göra...
Ikväll var enda kvällen vi kunde ha tillsammans på hela veckan fram till tisdag, fråga honom igår om han ville vara med mig ikväll men han svara inte som vanligt.. Så ringde denna vän 20 minuter efter att vi lämnat honom hos sig o fråga om min sambo ville komma o kolla på film. Och han e ju kvick på att tacka ja. Jag föreslog att dom kunde ju vara här o kolla, så slipper jag sitta själv ikväll IGEN (han har varit iväg alla kvällar i veckan) men jag duger tydligen inte att umgås med.. för "vännen" skulle promt vara hemma hos sig och min sambo åker dit. Jag påpeka att jag ju fråga igår då svara han bara "ja men nu undra ju dom om jag ville kolla på film".. 
Jag e bara så ledsen :( skönt o gnälla av sig lite iaf...

Har inte köpt några gravidkläder...än. Jag hör till "baggy" och "loose fit" tjejerna och gillar INTE tighta byxor, men det är svårt att hitta lösa mammajeans :( använder mig av sambons byxor och mina har jag en snodd runt knappen så dom inte sitter åt :) 
Ska köpa dom där tröjförlängarna på HM, billigt o bra! 
Har onda sammandragningar idag... Usch:(
Någon mer som e fullständigt hormonpåverkad och tjuter för allt?? Jag gråter massor och för ingenting :( idag blev jag jätteledsen o grät någon timme för att sambon inte kan följa med på RUL om vi inte kan byta tid.. Igår grät jag massor för jag känner mig så ful o tjock :( stackars sambon :(

Nova e ju fint ;) min flicka heter Nova Elvira Isabella :)