December Bebis 2010 :)
Jag e en häxa :( ledsen sur o elak... 
Ska på RUL om 50 min :) möööjs!

Jag e en häxa :( ledsen sur o elak... 
Ska på RUL om 50 min :) möööjs!

Både jag och sambon tyckte oss kunna se att det är en liten pojke som kommer kika ut sen :) först såg jag men ville inte säga nått eftersom sambon inte ville veta, men efter några minuter sa även han " såg du pungen!!?" såvi blir förvånade om det kommer ut en tös :)

Ganska säkra är vi, vi såg det ju trots allt båda två. Å tänkte på det Emelle's bm sagt, att hade det varit en kille hade det varit något "där", o nu var det ju nått iaf :D

Nää :( Fick inga denna gång.. för vi hade ju redan gjort datering o allt. BM lyckades klämma in oss på en tid somegentligen inte fanns så..

Jag är trööööött!! En period av slående trötthet har kommit över igen! Börjat äta niferex så det kanske hjälper.. hua...

Jag fick hem mina jeans igår, köpte ett par från www.asos.com, billiga och snygga :) Hittade ju FINALLY ett par baggy där, kostade 500 kr med frakt och allt. Perfekt. Dom har jättefina andra kläder också, lite mer som vanliga kläder lixom. Sen har jag bara tänkt köpa sånna magband från hm, som man kan ha under tröjor o så, ser ut som mn har ett linne under.
Byxorna är för stora än så länge, köpte strl 38, men dom ramlar ner, känns onödigt att sätta bälte i mammabyxor bara för att ha mammabyxor, när jag mkt väl kan ha mina vanliga kläder :)
Tröjor har jag alltid långa och stora, inga tighta kläder här inte. Har ju några tröjor som inte e skitstora, t-shirtar, och dom kommer jag nog också kunna ha ett bra tag faktiskt :)
 Några långalånga tröjor kan det också bli, som man kan ha till leggings, sen blir det amningströjor som gäller, det är ju underbart med sånna :)
Luna. Tips på mammakläder om du vill beställa från nätet e just  www.asos.com  www.nelly.com sen om du googlar på mammakläder så kommer det upp massor, 4mom osv :)
Ondar Jag går också på timmar och när jag pratade med FK så är det inte så mkt möjlighet att gå på HP sen. HP kan du få för dom dagar du är inbokade och vet då arbetsstället att du inte kommer jobba mer bokar dom ju inte in dig, så möjligheten att få pengar i slutet är sjukskrivning :(

Ja det får en läkare avgöra, tyvärr kan ju sånt där ta en sjuhelvetes tid med intyg läkarbesök o handläggningstid :(
SGI, sjukpenninggrundande inkomst är samma som dom baserar din föräldrapenning på. De kollar vad du tjänat typ senaste året och för att få förhöjd föräldrapenning måste du ha jobbat ett halvår innan och "egentligen tänkt fortsätta med det". Sen räknar dom på årsinkomsten, skatt och så får man typ 80% eller nått av vad som e kvar. Här kan du räkna ut ca vad du skulle få
http://www.forsakringskassan.se/tjanster/berakna_fp/nav/privatpers/foralder/planera

SaraKlippan- på nätet finns det ofta mammakläder i större storlekar :) googla på mammakläder ;)

På tradera ska man kunna välja storlekar, kolla i vänsterspalten när du är inne på mammakläderna så ska du kunna sortera ut storlekar.
Jag har svullat som helvete denna helg.. Nästa vecka jobbar jag 6 nätter av 7, så det kanske går jämt upp, går mkt o kan ju inte äta så mkt när jag jobbar natt :D

Jag äter frukost på morgonen jag går på. Sen äter jag typ sen lunch runt tre-fyra. dricker kaffe vid åtta, någon frukt kanske runt tolv, en tallrik fil vid tre, någon macka kl 6, sen äter jag när jag vaknar dagen efter :)