MFJG skrev 2010-11-30 09:00:44 följande:
Vet ni vad. Jag mår toppen. Haha. Mina sammandragningar har avtagit. Jag är inte lika trött trots evigt rännande på toaletten för att kissa hela nätterna. Jag har ont i händerna men det överlever jag. Fogarna är bättre, det är bara den där fram som meckar. Jag har fått mer flytningar. Men allt beror ju på ökat hormonflöde såhär i slutet. Därför jag också är lycklig ena sekunden och gråter floder för ingenting nästa. Jag har inte varit och gjort nummer 2 på två dagar. Allt är så lugnt just nu. Hur skönt som helst.
20 dagar till BF idag. 37+0. Jag längtar men har slutat leta tecken. Han kommer när han kommer. Är det någon mer än jag som hittat detta lugnet??
Jag har kommit dit oxå, eller gjorde för en vecka sen kanske. Jag hade fullt upp i helgen å ville verkligen inte att han skulle komma då. Nu har jag faktiskt sovit gott i natt, har lite småont men inte som innan. Det är så himla skönt, jag längtade mer förut när det var långt kvar

Tecken har jag inte ens börjat leta efter än, utan det märks när det kommer igång..