December Bebis 2010 :)
Ett tips tjejer! Försöker er inte på att göra rent ugnen nu med stora magarna, jag har såå ont överallt nu och ändå nådde jag inte in riktigt så blev inte helt rent.. 
Ett tips tjejer! Försöker er inte på att göra rent ugnen nu med stora magarna, jag har såå ont överallt nu och ändå nådde jag inte in riktigt så blev inte helt rent.. 
)
jahapp.... då rök mina funderingar på att rengöra ugnen!
hade tänkt göra de innan bebis kom å julen å så, men jag kanske väntar med det då!
Jag förstår inte, jag har varit hungrig sen jag vaknade i morse. Känns som jag inte gjort annat än att äta men är iaf hungrig nu igen..
Har även börjat förstå vad ni menar med att ni är kissnödiga typ hela tiden, jag springer minst två gånger i timmen nu, innan jag kunnat hålla mig 3-4 timmar, så det märks att bebis lagt sig annorlunda..
Momalicious: En tråd träff hade varit riktigt roligt
Tror inte att det går att få ihop alla men de flesta kanske?! Till sommaren åker iaf jag söderut till skövde och sen tjörn så då är jag ganska nära flera av er..
Hallonbladsteet har inte hjälpt mig alls, eller de första dagarna fick jag mycket förvärkar men inte nu längre, har iofs bara druckigt det en vecka. Är v. 39+0 idag..
Min sambo har uppkörning i morgon på C-kort (lastbil) så vill helst inte att förlossningen startar innan kl 13 i morgon iaf om jag får bestämma.. Blir iaf att prova färdknäppen och mer ananas i morgon kväll så kanske det blir bebis snart :-P
Grattis till alla er som ska gifta sig nästa år
Vi ska vänta 1½ år till ungefär, har datum bestämt redan
Åhh min sambo klarade uppkörningen för C-kortet nyss
Han hade inte gjort ett enda fel..
Så nu är det lugnt om bebis vill komma
Men mina förvärkar och sammandragningar har försvunnit helt, har inte haft varken igår eller idag.. Har haft massor varje dag tills nu.. Vi får prova oss på färdknäppen ikväll om dottern vill sova, hon har feber och är hängig så ingen av oss har sovit i natt..
Hmm, bara för att jag skrev förut att jag inte haft några sammandragningar idag så har jag fått massor, haft det hela dagen men inga som gör ont..
Det är tufft att vara höggravid och ha en jätte tjurig 5,5 åring som är jätte förkyld
Är helt slut nu..