haha.... då har jag oxå varit i latensfasen vädligt länge.
Visst är det skillnad men när ma nligger på förlossningen är det ju andra värkar, de värar jag får nu måste jag andas igenom och då är det ju "riktigta" värkar om man så säger.
Fy fasen för att hämta på dagis idag, när jag hämtade WIlliam så hade han bajsat och det satt 3 personal där inne som inte känt nånting, visserligen luktar det inte så mycket och de hade bytt blöja rätt nyligen men det var jobbigt att byta blöja eftersom de har sånt högt skötbord.
Sen så missade vi bussen hem pga det så då tog vi den bussen som går åt andra hållet för att åka runt tar ju ett tag. Sen så hämtade jag dom 30 min senare än vanligt och det känns på deras humör på en gång, att 30 min kan göra så mycket egentligen.
Nu är det iaf lugnt hemma, Elliot kollar på tv, William ligger och vilar i sin säng och jag sitter här.
Det är det bästa med William, han kan ligga och ta det lugnt i 1 timme fast han bara är 1 år, han ligger i sin säng och småpratar, ligger och tittar i taket och bara tar det lugnt och man märker att det behövs nu när de måste gå till dagis så tidigt