December Bebis 2010 :)
Kände att det blev värre när jag väntade dottern och Elliot, William blev lite bättre men det var nog bara för att han låg snett
Hoppas du får sova lugnt inatt då.
Hörde de på nyheterna förut, tar ju inte heller nåt smärtstillande.
Men jag tror oxå att det är mer betydande effekt ju tidigare man är i sin grav.
Nu är det ju inte nåt som utvecklas längre lika mycket, det är ju mest lungorna som utvecklas.
Men jag kan tänka mig att när man är i vecka 7-17 typ, drog bara till med nåt, så tror jag attdet har mer betydelse eftersom fostret utvecklas så otroligt mycket i böjran. Jag menar med hjärnan, alla organ osv osv
Här är det inget sex alls, jag pallar inte med det helt enkelt får för ont efter det.
Räknar din bm att du är omföderska? när jag väntade William var jag på vippen til förstföderska eftersom det skilde 5 år mellan dom. Hon sa att man brukar räkna 4-5 år eftersom livmodern då har ställt om sig och är som "vanligt" om man så säger. Förstod ju att jag var omföderska när jag väntade Elliot eftersom det då var 11 års skillnad.
Kommer räkna med att min förlossning tar ca 2-3 timmar och att det kommer bil som med WIlliam jag kommer inte veta när jag ska åka in
hahaha......snat, vi får prata sex igen sen när våra bebisar är ute, då blir det äntligen som vanligt igen. Är rätt trött på att rata mannen hela tiden, för jag vet att när han sätter igång och börjar så kommer jag haka på å sen så dagen efter kan jag inte gå å så ångrar vi oss. sen så så det där med magen, inte spec sexigt när man känner att lillfis börjar böka runt pch sparka, då avbryts det direkt, känns lixom fel då.
Men jag undrar om man inte ska börja ha sex igen för att se om färdknäppen fungerar