December Bebis 2010 :)
JA musfisar/pruttar haha skönt att få men pinsamt *Asg* jag får bara detta då vi har sex JÖSSES vad man får fissarna då hahahaha sambon skattar varje gång typ håller på dö av skratt
Hahaha....ja det skulle vara toppen om man kunde säga så, ordna med barnvakt och allt praktiskt det skulel vara toppen
vra inte det i vecka 28? tycker 24 låter alldels för tidigt även om det går
28+5 var det hon fick
Har en kompis, för hans fd flickvän gick vattnet när de var i ett köpcentrum.
Har inte ens tänkt tanken på att vattnet skulel gå någn annanstans än på förlossningen.
Såg ett youtub klipp när jag väntade William, hennes son skrämde henne och då gick vattnet
Bättre att ringa å kolla med förlossningen å hör vad de säger, bättre en gång för mycket än en gång för lite.
Sd brukar inte hålla på så länge å de känner man inte av så mycket förutom att magen hårdnar men man kan prata igenom den förvärkar är ju som riktiga värkar men de går över, svårt att förklra, dessutom så andas man genom värken + att den är mycket mer intensivare än sd. Man känner tydlig skillnad på det.
Själv har lillfis snurrat runt som bara den och är neråt men på vilket håll vet jag inte vet bara att hon trycker ner riktigt ordentligt och så trycker hon naturligtvis mot ändtarmen så det känns bak i ryggen precis som om man ska skita på sig
man kan alltid ringa till förlossningen men man behöver juinte åka in.
Så länge man känner att man klarar av det vill säga