Mysmamma70 skrev 2010-11-17 21:35:22 följande:
Det är en Stadium Duo, den andra fanns inte hemma så jag vet inte riktigt skillnaden. Vi har inte hämtat ut den än, men den var jättesmidig att köra
Men de har tänkt lite fel när det gäller mjukliften till bebisen. Den skulle man ha så bebisen ligger med huvudet framåt, dvs utanför sufletten oskyddad från väder och vind. Så vi beställde en Carena mjuklift istället som går att lägga rätt med en liten kil eller filt under fotändan. Carena-liften kostade runt 500, samma som Graco-liften.
Vi ska hämta ut den nu i slutet av månaden

SÅ man kunde ha lift i den? för till mig sa de att man inte kunde ha en lift i den men jag sa att jag iaf ville kolla. tänkte ta med mig vår lift och kolla hur den får plats då. Det tar ca 1 vecka från det vi bett att de ska ta in den tills den kommer så till helgen ska vi dit
Ondar-----> Fy fasen vilket sätt, har aldrig hört tals om det. Även om vi bodde ihop när Elliot blev till så frågade de bara en fråga till oss och det var om vi var säkra på att Magnus var pappan och så sa vi att vi var det, okej sa hon då ska vi bara skriva under här och så ska jag hämta 2 vittnen. Undrar om de behandlar olika från olika kommuner
Blir så förbaskad när jag kroppen lurar mig, varje gång jag är på toa så får jag typ muspruttar och då känns det som det kommer nåt och så när jag torkar mig så känns det slemmigt eller väldigt blött iaf så varje gång tror jag att slemmisen börjar lossna men inget.
Blir så irriterad på mig själv oxå eftersom jag har sagt åt mig själv att sluta leta efter tecken hela tiden men ändå så gör jag det.