ondar skrev 2010-09-05 11:35:32 följande:
Moma: Underbara bilder på de små

. Hur gamla är de nu?
Igår var jag barnvakt åt min ettåriga brorsdotter från tio till nån gång efter 18. Var supermysigt o ha henne här o se hur goa mina hundar o katter är mot henne!
Kramkalas:)
Fick provat på hur det är att vara ensam med barnvagnen o hundarna o komma ut o nerför alla trappor här;P. Det var inte gjort i en handvändning så nu vet jag att barnvagnen kommer få stå i källaren istället för här uppe. Så käckt när man har någon att testa på först! Hehe.
Dock gick det jättebra att promenera med vagn o hundar iaf- alltid något

Ja de är underbara, 2 veckor och 2 dagar idag! De är sååå söta för de försöker lära sig att gå och de darrar och skakar och verkligen anstränger sig

Så jäkla underbara!
Emelle skrev 2010-09-05 15:51:35 följande:
Hej!
Helgen har varit fullbokad och jag har inte haft 5 minuter över till datatid.
MEN 3D-ultraljudet i fredag. GUD det går inte att beskriva med ord. såå fantastiskt!
I över en timma låg jag och fick se på vår underbart söta lilla Agnes!!
Ingen tvekan om könet där alls!
Jag trodde inte jag skulle tycka det var såå häftig även om jag hade höga förväntningar.
Han som gjorde UL tog sig så gott om tid och först låg hon med ansiktet inåt, bakåt så vi fick trycka på magen och jag fick resa mig och gå omkring lite och hon gjorde värsta sur minerna när han tryckte som värst...
Min sambo tyckte "han skulle sluta för hon ser ju ut att bli jätteledsen"

*söt*
Vi fick med massor av bilder och filmer hem.
Hon är helt bedårande och lik sina syskon!!
Efter UL åkte vi och köpte MASSOR av flick kläder, spjälsäng, madrass, skötbord, täcken, kuddar, påslakan...ja you name it!
Vagnen betalar vi på måndag och sen är det bara små saker kvar att inhandla och en bilbarnstol!
Vill ni se henne
Världens finaste lillasyster:
Jösses vilken sötnos!

Kan ju inte påstå att det gör att jag längtar MINDRE tills på tisdag hehe. 3D/4D och könsbestämmande.. Helt overkligt! Har verkligen ingen känsla på vad det blir, alls, men jag drömmer om tjej hela tiden men tror inte det betyder nåt. Gissar på kille eftersom det är statistiskt störst chans, så rolig är jag

Willes Mamma 08 skrev 2010-09-04 22:34:56 följande:
Hej tjejer!
Slinker in o säger hej
Kommer ni o skriva o använda mitt rätta nick här på FL....innan skrev jag som Majmamman08.
Har nu äntligen flyttat....o bott i huset i 1 vecka...gött

Dock återstår ju miljoner saker fortf...hehe men huvudsaken e att man bor här så får vi ta allt på vägen! De mesta måste ju även bli klart innan bebis tittar ut
Tyvärr har inte vårt bredband kommit igång än o de lär ju säkert dröja,de e ju inte direkt kända för o va snabba! Så har fått låna grannens trådlösa o surfa på,men de går ju som på stenåldern + att det är sjukt dålig mottagning,men man får va glad för de lilla
Hoppas kunna vara lite mer aktiv här nu,hihi! ni skriver så himla flitigt så har inte hängt med ett dugg om vad ni pratat om osv

Sett alla finas magar i bildtråden

Snart dax o lägga upp en på min med,hihihi!
Magarna bara växer o gror o e så fina!
Va ju på UL i slutet av aug igen o fick se Mini där inne växa o må bra

Vi fick även veta vilket kön de va...men den karamellen tänker vi behålla för oss själva lite tills den lill vill titta ut

Nämen vilken lurifax du är som inte vill säga könet! Jag är alldeles tvärtom och kan inte alls hålla såna saker hemliga. Det är därför jag berättade för mamma att jag var gravid typ i vecka 4 haha.
Kan säga att jag är redigt avundsjuk på dig som har hus! Skulle jag verkligen vilja ha också, men vi kommer få en jättefin lägenhet nu och den kommer absolut duga iaf första året även om det varit skönt med en ännu större.