Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Tack allihopa! Vi ska åka om en stund, tar och äter middag nånstans påvägen Är suuuuuuperpirrig verkligen och sambon är det med! Men jag looooovar att uppdatera senare ikväll! Kommer säkert inte kunna hålla mig utan uppdaterar på vägen hem via mobilen Men det kommer uppdatering ikväll på ett eller annat sätt, det lovar jag hihi!

Kram på er alla söta kvinnor !

Linasmamma: Usch, stackare! Sån otur du har! Krya på dig vännen! 

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Linn78: nej de hade ingen rödkål i närheten så jag sket i det ;) de i affären typ "rödkål? Nae det har man väl på jul...?" haha. Kunde ju inte säga att jag ska hem och kissa på det ;)

Nu är vi framme... Iiiiiiiiiiiiiihhhhhhh!!!!!!

• Momalicious

Nu är vi färdiga! och vi ska få världens finaste........ KILLE!!! herregud vad vacker han är och vi fick sååå fina bilder! Kommer lägga upp bild när vi kommer hem! Är sååå lycklig, dock måste vi komma på ett pojknamn nu

• Momalicious
    SaraKlippan skrev 2010-09-07 21:23:39 följande:
    GRATTIS Vad roligt!

Trodde faktiskt att de var en liten flicka där inne... men så fel man kunde ha
    Då var det delvis en sann dröm du hade... fast som tur e så blev du glad och inte tvärt om som i drömmen!

Ser fram emot massor med bilder... eftersom ja inte fick några 3D själv så får ja ju njuta av era istället  
    Hihi jaaa! Ja fy, tänk vad hemskt om man blivit ledsen! Nej jag kan ärligt talat inte tänka mig något annat än den fina lilla killen som var där!

Bild kommer imorgon bitti, är helt slut nu och orkar knappt hålla ögonen öppna. Puss och kram banan 
  • Momalicious
    ondar skrev 2010-09-08 10:07:52 följande:
    Moma: Nämen kolla Hjärta! En prins:D. Grattis!!! Helt ljuvligt:), måste vart väääldigt speciellt och fått en förstahandstitt på miraklet:)
    Ja det är det verkligen! Det var värt varenda öre vill jag lova! Och hon tog sån god tid på oss, det tog typ tre gånger så lång tid som RUL och så fick vi mängder med bilder både på papper och CD och videoklipp! ♥
    Stefanie skrev 2010-09-08 10:17:00 följande:
    Det är ju så himla häftigt! FIna bilder! 
    Ja verkligen!
    mamma smurfen skrev 2010-09-08 10:23:07 följande:
    @ Momalicious 

Såååå fin=)

Grattis igen, till lill prinsenSkål 
    TACK! :D
    linn78 skrev 2010-09-08 10:26:12 följande:
    Moma: fina pojken=) Har ni nu diskuterat namn hela natten?Flört
    Nja, nästan. Jag har drömt om namn hela natten och drömt att vi inte kommer på nåt bra så tillslut så bestämmer staten ett namn åt honom för att vi aldrig kan komma på nåt HAHA. 

• Momalicious
    ansi skrev 2010-09-08 14:33:09 följande:
    Grattis, Momalicous, till den fina pojken!
    Vad häftigt det måste varit att få se honom!
    Ja verkligen! Sitter och tittar på honom och spånar namn nu
    Smurfen83 skrev 2010-09-08 14:53:13 följande:
    Tjena Tjejjer =) I´m Back igen =)
    Har jobbat en del å mått pyton men fick en 100% sjukskrivning tills den 10/12 å ja e beräknad tills den 8/12 =)
    Så nu har ja mer möjlighet att hänga me här igen  =oD
    Imorron börjar Föräldragruppen kl 8-10 =) Vilket ja tycker ska bli otroligt intressangt... dock är ja lite nervös å hoppas på att de kommer att vara nån som e jämngammal med mig =)

Är det nån mer förstföderska som ska gå?? Hur känner/kännde ni inför första mötet??
    Gubben min ska dock inte me, han ville inte så han får väl stanna hemma så får jag "leka vuxen" själv =) hihi
    Så idag blir de att sova ensam hos en kompis så ja slipper sitta på bussen en timma innan de börjar=)
    (ja de e ju så att killen min bor inte i samma bostadsområde som mig så ja skulle få åka buss ca 50 min innan de börjar)
    Hur skulle ne reagera om inte eran karl ville me??

Ha de bäst <3
    Jag hade ärligt talat blivit sur om han inte ville gå. Vi planerade ju det här barnet tillsammans och jag ser det som en självklarhet att han ska vara med lika mycket som att det är självklart att jag måste vara gravid för att det ska komma ett barn. Alla är väl olika antar jag, men för mig hade det inte varit okej, särskilt inte bara för att han "inte vill". Flört
  • Momalicious
    Emelle skrev 2010-09-08 15:23:36 följande:
    Momalicious 

Momalicious vad jätte jättefin han är,
    Vad väger han nu? Agnes vägde 666 g vid vårt UL.
    Visst ska det bli roligt att se om dom är sig lika när dom kommer ut
    Vart gjorde ni ert 3D?
    Jag vet faktiskt inte, hon sa inte det och vi frågade inte  Kanske står på nåt papper eller nåt. Men han väger nog mindre än er lilla eftersom jag är en vecka efter dig!
    Ja det ska bli väldigt spännande. Tycker dock han ser ut som alla bebisar gör på min sambos sida, så jag hoppas det är nånting som liknar mig!
    Vi gjorde på Emma Ultraljudsklinik i Göteborg :)  

Ååååh jag ska sätta mig och titta på POJKKLÄDER på internet nu, galet! :D 
  • Momalicious
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-08 16:03:56 följande:
    Moma:
    Grattis till en pojke i magen gud vad kul hehe nu är det säkert massa titt på pojk kläder som här då haha
    Vad ska pojken din heta ?
    Fina bilder.

Idag gick man in i vecka 26 så 104 dagar kvar och nedräkningen börjar den 12 sep då det bara är 100 dagar kvar YESS äntlig 2 siffrigt hihi
    Gillar inte 3 siffrigt hihi

Hur många här ska få pojkar nu och hur många ska få flickor leder pojkarna iår oxå

Moma: Pojke
    2 barns mamma84: Pojke

Juste jag sjukskriver i Oktober idag har jag haft så j*vla ont i ryggen och ryckningar i underlivet känns INTE skönt alls draroch håller på.
    Och små sammandragningar men det försvan snabbt igen så det var nog inget.
    Har inte fårr SD ännu hehe *skönt''
    Med sonen hade jag från vecka 20 till vecka 41+2 tills han kom ut och mina var så kraftiga att jag grät varje gång det var dags att andas med munnen och näsan
    Nej, vi vet inte alls vad han ska heta ännu. Vet inte ens om vi kommer bestämma nåt innan förlossningen. Som det känns nu känns det omöjligt  

www.familjeliv.se/Forum-2-56/m54402001.html

Rösta på det namnet ni tycker är finast är ni snälla!  
Svar på tråden December Bebis 2010 :)