ansi skrev 2010-09-08 14:33:09 följande:
Grattis, Momalicous, till den fina pojken!
Vad häftigt det måste varit att få se honom!
Ja verkligen! Sitter och tittar på honom och spånar namn nu

Smurfen83 skrev 2010-09-08 14:53:13 följande:
Tjena Tjejjer =) I´m Back igen =)
Har jobbat en del å mått pyton men fick en 100% sjukskrivning tills den 10/12 å ja e beräknad tills den 8/12 =)
Så nu har ja mer möjlighet att hänga me här igen =oD
Imorron börjar Föräldragruppen kl 8-10 =) Vilket ja tycker ska bli otroligt intressangt... dock är ja lite nervös å hoppas på att de kommer att vara nån som e jämngammal med mig =)
Är det nån mer förstföderska som ska gå?? Hur känner/kännde ni inför första mötet??
Gubben min ska dock inte me, han ville inte så han får väl stanna hemma så får jag "leka vuxen" själv =) hihi
Så idag blir de att sova ensam hos en kompis så ja slipper sitta på bussen en timma innan de börjar=)
(ja de e ju så att killen min bor inte i samma bostadsområde som mig så ja skulle få åka buss ca 50 min innan de börjar)
Hur skulle ne reagera om inte eran karl ville me??
Ha de bäst <3
Jag hade ärligt talat blivit sur om han inte ville gå. Vi planerade ju det här barnet tillsammans och jag ser det som en självklarhet att han ska vara med lika mycket som att det är självklart att jag måste vara gravid för att det ska komma ett barn. Alla är väl olika antar jag, men för mig hade det inte varit okej, särskilt inte bara för att han "inte vill".