December Bebis 2010 :)
Men det var trevligt, även om BM inte gick igenom nått "nytt", iaf inte nått nytt för mig, Vi fick se en film om barnsjukhuset och för tidigt födda barn. Jag grät en skvätt, helt otroligt vad vetenskapen har gått framåt
Men mest var det sitta och fika och prata, det var väldigt kul, jättetrevliga tjejer( vår BM delade upp killar och tjejer för just fikat) alla utom en var förstföderskor, men det var hennes killes första barn så därför gick de på gruppen. Jag har sista bf, det var en sista september, 1 i början av oktober, 2 i november och så en tjej i början av december och så jag. Jag som känt mig så stor konstaterade glatt att jag var mkt mindre än hon som skulle ha början av december, men väldigt mkt större än de andra som hade fina små put kulmagar.
Saknade min man lite men känner att han inte "behöver" vara med, han kommer inte att missa så mkt, eftersom vi redan läst om det vi kommer gp igenom. Det är väl mer den sociala biten han missar, men det är som det är.
Hemskt dröm Moma, men det är bara en dröm, hjärnan spelar oss konstiga spratt ibland.
Ja, jag vet, men det var så himla hemskt verkligen. Ryser när jag tänker på det. Men som sagt så var det bara en dröm, får fortsätta säga det till mig själv!
Ena sidan av min mus är typ blå, knölig och väldigt öm.. Någon som kan tänkas veta vad det beror på?? Har haft så nu i ett par veckor..Känns väldigt obehagligt, som ett knöligt ömt blåmärke liksom..
Finns det någonting man kan göra åt saken?