När jag har slutat amma så blir det p-stav för min del, den kostar 1000.- men håller i 5 år så man får tänka så.
Innan dess så blir det regnrock på. Här ska det inte bli några fler barn.
Har fortfarande lite avslag, hon är 5 veckor idag
Är precis som slklemproppen, undrar om det kan vara den eftersom den inte kom ut när förlossningen startade och att det blev snitt sen.
Var på barnakuten inatt, var ju hos läkaren i fredags pga hennes gulhet och de sa att om hon skulle bli slö och inte vara sig själv så skulle vi åka in.
Så igår var hon jätteslö och somnade så fort hon hade ätit, så vi ringde sjukvårdsupplysningen som sa att vi skulle åka in. Fick vänta skitlänge tills vi träffade en läkare, men alla prover visade positivt och hon var piggare. Men hon kunde ha en infektion på G för hennes trumhinnor var lite matta så det kunde vara drf hon var tröttare och slöare än vanligt.
FIck träffa en knäpp sköterksa, både jag å Magnus skakade på huvud när hon gick ut från rummet.
Olivia hade ätit och efter 1 timme så hade hon somnat efter mycket om och men från hennes sida. Så kommer sköterksan (som knappt kan någon svenska) och frågar om hon ätit, ja svarar jag hon åt för 1 timme sen.
Sköterskan tittar på henne och sen förklarar för oss att om man håll rpå med henne innan hon ska äta (hon visar på Olivia), så hon sträcker på hennes armar, gör lite gymnastik med bena osv (hon försöker alltså göra henne lite argare) ja då äter dom bättre säger hon.
Så när hon är klar och Oliva är ilsken så säger "Nu hon äta, nu hon piggare och kan äta"
Både jag å Magnus kollar på varann å skakar på huvud.
Hon hade ätit för 1 timme sen och var gnällig och jag hade precis fått henne att somna då hon gör så.
Hon fattade alltså inte att hon hade ätit och inte skulle äta mer.