December Bebis 2010 :)
Jag köpta min Windi på babyringen. Nu är hon dock mycket bättre i magen vet inte vad det kan bero på men jag klagar inte.
Kan räkna med att Olivia sover hela nätter nu :)
Kommer väl ändras sen när hon börjar bli 3 månader och kommer in i en tillväxtperiod.
Natten som var var dock hemsk. William vaknade och väckte Elliot. bägge var lessna och det var lixom bara kaos, men Olivia hon sov igenom allt skrik.
Så idag var hela familjen hemma och vi har bara tagit det lugnt ![]()
Olivia har åkt på sin andra förkylning, skitjobbigt när de är så snoriga. Trodde hon skulle ha svårt att sova på natten men det gick bra trots allt, har inte köpt näsdroppar än men det får mannen göra idag. Har koksaltlösning hemma men hon är inte så förtjust i att man vräker idet i hennes näsa, bättre med näsdroppar som gör att snoret inte kommer tillbaka lika fort
tycker det är så svårt att veta vad som är Rs och vad som är en vanlig förkylning på de små.
Visserligen hör man ju det mer på andningen eftersom det är mer pipigt om man så säger man anars är det ju precis som en vanlig förkylning
Majorima vilken liten sötis :)
Vi har varit ute hela dagen, varit på Ikea en sväng, det är vårt helgnöje om vi inte gör nåt annat för då kommer vi ut lite. Sen lite anat smått å gott, kollade på biltema efter en cykelkärra, ska köpa en sån så vi kan börja cykla till skola och dagis