Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

Nu har han 38.4 o han strula med frukosten. Kanske ska ringa iaf! :(

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Så, nu har vi varit på VC. Läkaren såg rådnad i båda öronen, även i svalget. Hans kräkreflexer fungerar bra iaf! ;) hehe
    Kåvepenin i 5 dagar 3ggr/dag. Även en ny omgång med nezeril. Återbesök om 8-10 veckor! Gäller o komma ihåg det då jag ska ringa o boka tid själv! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Loke var nu på kvällen vääääääääääldigt röd prickig på rygg och i ljumskarna! *suck*
    Det enda nya han ätit nu är mango och kåvepenin. *suck*

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Har läst, står inget sånt som han är allergisk mot! När jag nämnde att han har allergi så frågade inte hon mot vad, frågade bara om han är allergisk mot kåvepenin.......

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    thegoddess skrev 2011-09-22 07:56:41 följande:
    Ring direkt.. Han kan nog få en annan sort.
    3 barns mamma84 skrev 2011-09-22 09:31:48 följande:
    Gå vidare med detta och sätt ner bennet du ska få bättre hjälp till honom.
    Hoppas er sparvel blir bättre snart men gud vilken underbar mamma du ÄR !! att du orkar kämpa 
    Jobbade idag på förmiddan. Frågade sambon hur han såg ut, om det blivit värre el sämre. Han tyckte det såg lika ut. Kunde lika väl vara mango som han också fick igår, men när jag kom hem från jobbet o skulle byta bajsblöja så tittade jag på honom o han såg värre ut än i går o i mina ögon är det inte mango. Ringde upp först 1177 som tyckte att jag skulle ringa vc igen. Ringde dit o hon skulle prata med läkaren som vi träffa igår. Sen ringde hon upp o sa att vi skulle sluta med kåvepeninet o massa andra saker. Läkaren ringde sen upp o sa en massa saker. Så inge kåvepenin o hon skickar en remiss för o undersöka om han är allergisk mot kåvepenin. Sen ska vi ge tavegyl morgon o kväll, vi ger det nu bara på kvällen. Blir det värre så ska vi åka upp!
    Tack. =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    April barn skrev 2011-09-22 23:05:50 följande:
    Någon som har sett eller hört talas om natural babycares blöjor, jag letar som en tok efter dem men de säljs inte någon stans där jag bor, finns inte ens att beställa på nätet då de slutat med den marknaden i sverige Rynkar på näsan Tillsvidare så köper vi alltid libero up&go i stl 6 till sonen, han har aldrig fått röd rumpa. De är helt fria från parfym och sånt så det finns inte mycket mer än den blekta bomullen som kan irritera. 2barnsmamma du kanske skulle testa att byta sort?
    hihi, strl 6. Vi har strl 3 på blöjor! Flört
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    Momalicious skrev 2011-09-23 09:16:02 följande:
    Jag tycker pampers är super. Använder de där active fit och de är tunna men håller hela natten. Elliot blev också röd i rumpan i förrgår, han bajsade i princip i varje blöja. Inotyol tycker jag är bäst, har testat bepanten son jag tyckte var värdelös. Inotyol är jättebra på vuxenrumpor också, om man har ont efter diarré t.ex. Man ska dock använda oömma trosor, annars ser det ut som man inte torkat sig där bak ordentligt ;)
    jag tycker om bephanten. fungerar bra här. har de andra salvorna med, men använder dom sällan! =)
    Loke 11/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)