December Bebis 2010 :)
Lycka till! Upp och hoppa så drar det säkert igång
Fast vilken födelsedagspresent 
tack alla att ni tänker på mej
Här händer inte mycket, nu har jag ändå varit uppe & donat lite, lite vatten har börjat sippra igen & rosa slem....
ska ta en dusch snart med & göra lite lunch....
Willes mamma 08
Tack för tipset om Gipsmagen!
MFJG
Tack för instruktionerna!
Jo, jag brukar också ha ont i i händerna när jag vaknar. De brukar också vara väldigt svullna på morgon men det lägger sig när jag varit uppe en stund…
Som Malin smurfan skrev så kan det vara karpaltunnelsyndrom. Jag har inte kollat upp det eftersom att det inte alltid är lika farligt men i början trodde jag verkligen det för det stack liksom i fingrarna och händerna somnade hela tiden.
Karpaltunnelsyndrom kan försvinna av sig själv även om det är många som opereras för det.
Tvåblir3
Grattis till lillen!
Emelie
Jag vill också ha en luciabebis. Det lär jag väl inte få, men nästa vecka tänker jag påbörja projekt ”få ut Liten”!
Emynem
Min sambo var med på alla bm-besök i början men han har inte varit med på alla nu i slutet. För det första har det krockat med hans skola och jag vill inte att han missar mer än han behöver nu, hellre att han är hemma sedan när bebis är här. Men sedan har han väl känt sig lite överflödig de senaste gångerna när hon mest kollar mina värden och så. Han ska däremot få följa med nästa gång tror jag, för nu blir det väl lite prat om förlossning och så.
Vi har gått på föräldrautbildning tillsammans. sista gången gick jag med en kompis istället för han kunde verkigen inte komma ifrån skolan, men det gjorde inte så mycket för vi ska gå igenom allt hemma nu i helgen.
Handlat har jag gjort. Han är inte särskilt förtjust i att springa i affärer, jag tycker att handlingen har varit hur rolig som helst så det gör mig verkligen ingenting.
Han har tagit bra hand om mig när jag haft det jobbigt och det är det som varit viktigt för mig. Han värmer vetekudden, masserar, klappar, kramar, ser till att jag äter och allt sånt där. Och så handlar han sånt där som jag blir otroligt sugen på, det gillar jag också! 
NhjärtaD
Vad spännande! Färdknäppen fungerade alltså! Snart får du träffa bebisen!

nu har dom ringt!
Blir snitt den 15 dec så 2 dagar före mitt BF!
Hej på er!!!
Som ni kanske sett så tittade vår underbara prinsessa ut i lördags!! Helt perfekt såklart! ( dock ett blåmärke i pannan & på ena ögat efter en kant som jag inte tänkte vänta på skulle mjukas upp innan jag fick krysta ).
Nu börjar tröttheten komma på en, båder efter förlossning & vakna nätter, men det är helt klart värt det, brukar tänka tillbaka till graviditeten när det är som värst & då är jag nöjd med läget
Nån mer som fått??
Som ni säkert förstår tänker jag inte läsa ikapp 6-7 dagar
hihihi
Hoppas ni mår bra, & jobbar på i slut tampen!!!
kraaamar från en lycklig 3 barns mamma!!