• TB1

Inga spermier..

Idag har våran värld gått under.. Dom hittade inga spermier i provet usch vi är så ledsna! Läkaren skulle skicka en remiss till ureolog eller hur det nu stavas.. FAN!!!

Vad händer nu?.. nån mer som sitter/suttit i samma situation och hur går det/har gått för er? Snälla ge oss hopp

• Svar på tråden Inga spermier..
  • Hjärtat längtar

Vad roligt att så många nu väntar barn här inne! GRATTIS! Skrattande
    Jag vill oxå glatt meddela att vi väntar barn nu, fast genom adoption! Vår ansökan skickades till Taiwan i veckan.

• Memphis
    Hjärtat längtar skrev 2012-03-11 23:21:00 följande:
    Jag vill oxå glatt meddela att vi väntar barn nu, fast genom adoption! Vår ansökan skickades till Taiwan i veckan.
    Grattis! Vad härligt! Hjärta
  • UngFru
    Hjärtat längtar skrev 2012-03-11 23:21:00 följande:
    Åh grattis! Vad spännande!

• Maybe

Remisser och remisser och remisser. Vet inte hur många remisser vi fått nu. Blodprov även den här gången.
    Är det inte lättare att ta alla blodprov på samma gång istället för att behöva gå dit hela tiden?
    Den här gången gällde det syfilis, hiv osv...
    Har ni också fått lämna så mycket blodprov?

• Memphis

Vad snabbt det kan vända hörrni. I fredags kom den vidriga blödningen.. Missfall i v.6.
    Har ännu inte varit till läkaren då det blev helg.. Men jag vet i hela kroppen att jag inte längre är gravid.
    Det gör så ont i hjärtat.
    Imorgon ska jag ringa och höra hur vi går vidare rent praktiskt. Känslomässigt får man ta en dag i taget.

Kram på er!

• moii

Oj kära kära så svårt!! Men är du hundra? Jag trodde ju också och blödde massor men det var inget missfall, men jag vet ju det är så tungt då svårt och man vet inte hur
    Man ska känna eller nåt! Stor kram till er!

• UngFru
    Memphis skrev 2012-03-25 23:07:05 följande:
    Vad snabbt det kan vända hörrni. I fredags kom den vidriga blödningen.. Missfall i v.6.
    Har ännu inte varit till läkaren då det blev helg.. Men jag vet i hela kroppen att jag inte längre är gravid.
    Det gör så ont i hjärtat.
    Imorgon ska jag ringa och höra hur vi går vidare rent praktiskt. Känslomässigt får man ta en dag i taget.

Kram på er!
    Oj vad tråkigt :( Hoppas hoppas ändå att det inte var ett missfall! Och hoppas det löser sig för er på något sätt ändå, ska tänka på er!

Vi har nu fått tid för biopsin i april. Har dålig magkänsla som säger att det inte finns några simmare. Men försöker tänka positivt. Om det nu inte finns så får vi ta steget därifrån efter att vi funderat ut hur vi ska göra. Lite nervöst är det hursomhelst...  
  • Memphis

moii, jag har inga som helst grav-symtom kvar (tänk att man kan sakna illamående, uppblåst ballongmage och ömma bröst så mycket!) och känner mig inte alls gravid, så jag är ganska övertygad.
    Men får tyvärr inte komma på undersökning :( Dom säger att jag får göra gravtest i slutet på veckan och hoppas att de visar neg så att allt har kommit ut..
    Är så dålig på att stå på mig också. Hade kännts skönt med bekräftelse trots allt..
    På vilket sätt blödde du? Som en mens? Jag har blödit sedan i fredags, hade rosa flytningar två dagar innan det, sen kom det som en kraftig mens, blod med klumpar. Så har det fortsatt. Idag har jag blödit mindre men fortfarande lite klumpar (ursäkta äckelinfo) så hoppet känns inte så stort faktiskt.. :(
    Dock sa läkaren att vi "bara" (en dag är ju som evighet i den här världen) behöver vänta en mens innan vi gör nytt försök.
    Känns bra att vi hinner innan somaruppehållet, om nu mens och äl tänker sätta igång som vanligt efter detta.
    Håller tummarna för det!

Svar på tråden Inga spermier..