• TB1

Inga spermier..

Idag har våran värld gått under.. Dom hittade inga spermier i provet usch vi är så ledsna! Läkaren skulle skicka en remiss till ureolog eller hur det nu stavas.. FAN!!!

Vad händer nu?.. nån mer som sitter/suttit i samma situation och hur går det/har gått för er? Snälla ge oss hopp

• Svar på tråden Inga spermier..
  • Gördetnu
    Lillstoran skrev 2012-02-29 13:16:54 följande:
    Fördelen med att vara donator, om du kanske redan har barn eller skulle vilja ha och träffar en person, så om det inte blir något så kan det i vart fall inte ligga hos dig *asg*.
    Det ligger något i det , en liten bonus man får som donator kan man säga..Glad
  • Lillstoran
    Gördetnu skrev 2012-02-29 14:16:27 följande:
    Det ligger något i det , en liten bonus man får som donator kan man säga..Glad
  • Hjärtat längtar

Lillstoran: Jag tycker du kan lämna tråden NU!!! Den här tråden är till för de som lever i en relation där mannen inte har några spermier och du verkar ju inte leva i en sådan relation. Vad är det för sätt att ifrågasätta hur vi väljer att få barn med den man vi älskar? Och vad är det för sätt att ifrågasätta huruvida vi vill fortsätta i vår nuvarande relation när du själv inte lever i en sådan relation!!! 

• Lillstoran
    Hjärtat längtar skrev 2012-02-29 16:47:30 följande:
    Lillstoran: Jag tycker du kan lämna tråden NU!!! Den här tråden är till för de som lever i en relation där mannen inte har några spermier och du verkar ju inte leva i en sådan relation. Vad är det för sätt att ifrågasätta hur vi väljer att få barn med den man vi älskar? Och vad är det för sätt att ifrågasätta huruvida vi vill fortsätta i vår nuvarande relation när du själv inte lever i en sådan relation!!! 

Jag är mer nyfiken hur ni tänker och resonerar som råkar ut för detta, det var därför jag ramlade in här i tråden. Inte för att göra någon upprörd. 

Och om saken nu inte är alls känslig - varför reagerar du på det här aggresiva sättet? Trampade jag på en öm tå? Om man inte alls bryr sig eller tar åt sig så blir man inte heller upprörd.   
  • moii

Lillstoran du är inne och argumenterar med människor som lever den här verkligheten på ett ganska okänsligt sätt och är inte så intresserad av att berätta vart du vill komma med dina resonemang. Kanske tröttnar folk?

• Lillstoran

Jag uppriktigt inte alls förstå att frågan var så känslig....sorry inte min mening. Jag behöver inte fortsätta denna diskussion och har inget emot att lämna tråden.

Dock under en förutsättning - fortsätt då inte att kommentera vad jag skriver här för då kommer jag att svara igen och då hålls konversationen "vid liv".

Om folk tröttnar låt då bli att svara så ska inte jag heller svara. 

• Memphis

Det var minst sagt synd att den här tråden drabbades av negativitet. Det har vi nog av som det är ändå..
    Sista stället jag trodde man skulle behöva försvara sin situation var ju här!

Nåväl, hur går det för er tjejor?
    Jag väntar otåligt på testdag.. Tänk att tiden kan stå så still när den flyger förbi annars?
    Usch..

• Lillstoran
    moii skrev 2012-02-29 17:35:23 följande:
    Fast du svarar ju inte när du får en direkt fråga...
    Vad är det du vill veta, jag förstår uppriktigt sagt inte frågan - och du ville ju inte att fortsätta resonemanget här i tråden? Har du ändrat dig nu?

Om du är intresserad av att fortsätta diskussionen så kan du ju alltid skicka ett email direkt till min inbox så ska jag svara så utförligt jag kan. 

Svar på tråden Inga spermier..