TB1 skrev 2011-02-12 11:24:40 följande:
Men har dom sagt nånting att han ska få någon behandling för det? Till oss sa dom att han först knske ska få börja med någon kräm som han ska smörja in armarna och bröstet med som jag fattar.. Om det inte hjälper så kanske han får börja med någon spruta.. :/
Men va skönt att ni har kommit en sån bit iaf! :) i är ju gifta sen några år tillbaka också? Jätte bra att ni har börjat i tid :)
Ja vi funderade på danmark först för att dom sa att det är 25 års gräns här i vårat landsting. Men våran läkare hade ringt till Linköping och frågat vad som gäller för oss eftersom oavset om vi försöker i 30 år så kan vi inte få barn på det "normala" sättet. Och då sa dom att åldersgränsen gäller inte oss, så på måndag ska jag kolla passagen av äggledarna (hoppas verkligen det är passage) och om det ser bra ut så blir det en remiss skickad till Linköping :) Och läkaren sa att vi kommer nog få komma på ett första samtal innan sommaren för det går inom vårdgarantin.
Nej, han har inte fått nån behandling. Vi har ju oxå varit på RMC i Linköping, men bara för samtal.
Jo, vi har vart gifta i 5 år till sommaren och det är ju en fördel i adoptionssammanhang. Börjar bli lite nervös inför hemutredningen.
Jag hargjort äggledarspolning, så ont har jag aldrig haft i hela mitt liv. Men det är ju olika hur ont det gör.