Memphis skrev 2011-02-19 10:28:58 följande:
Vi bor i Örebro och har nyss givit oss in i detta, skickat iväg hälsodeklarationer och väntar på kallelse till kuratorsamtal och utredning av mig, då sambon redan är utredd som uppfljning av cancern han hade.
De säger att det inte är någon kö för donatorsspermier här, vilket känns sköönt!
Men man lär ju få vänta ändå!
Vad har ni för erfarenheter av USÖ's fertmottagning? (universitetssjukhuset i örebro)
Har ni träffat kuratorn där?
Eller ni kanske också väntar på att få komma dit?
Lycka till med allt!

ja så är det, vi väntar på att komma dit. Slutet av februari är det dags och då kan jag raportera. Om jag glömmer det så skriv till mig då eller kika på min blogg, där samlar jag det mesta som händer i detta.
Sorgligt det där med cancern, är han friskförklarad? Vilken sort har/hade han? min sambo har cellförändringar och hålls under uppsikt så att det inte ska utvecklas till cancer.
Jag läste om någon annan som varit i Örebro och de sa att de hade goda erfarenheter och jag misstänker att de flesta ställen är skickliga och att det som gör att man inte gillar dem har mest med just dagsform och bemötandet just i den stunden att göra.
När ska ni dit då?
Lycka till själva!