• TB1

Inga spermier..

Idag har våran värld gått under.. Dom hittade inga spermier i provet usch vi är så ledsna! Läkaren skulle skicka en remiss till ureolog eller hur det nu stavas.. FAN!!!

Vad händer nu?.. nån mer som sitter/suttit i samma situation och hur går det/har gått för er? Snälla ge oss hopp

• Svar på tråden Inga spermier..
  • TB1
    Aurora1979 skrev 2011-04-05 16:48:45 följande:
    Jo här går det bra. Jag går in i vecka 9 idag. :D
    åh va roligt :) snart går d där med en mage i vädret och känner sparkarna :) {#emotions_dlg.flower}
  • TB1
    Kanina skrev 2011-04-05 12:06:39 följande:
    Har du fått svar på vilka anledningar det kan finnas till att det inte kommer någon spermie?
    det är ett medfött fel som gör att det inte produceras några spermier.
  • Kanina
    TB1 skrev 2011-04-05 17:27:14 följande:
    det är ett medfött fel som gör att det inte produceras några spermier.
    Kan man göra något åt det? 

Hur menar du att det inte produceras? kommer det inget när du får en "utlösning/orgasm"? eller hur jag nu ska säga? 
  • moii

Kanina ett tips är att du läser tråden från brjan där står allas historia ganska bra beskrivet och man får också ganka mycket tips om man läser trådar från början.

Jag har gjort ÄP. Jag ska göra ET och vill INTE ha telefonsamtal om att vi inte behöver komma dit.. Det belv inte skitmånga ägg och vi har frysta spermier så jag vet liksom inte hur bra det kan bli.

• Kanina
    moii skrev 2011-04-05 18:15:04 följande:
    Kanina ett tips är att du läser tråden från brjan där står allas historia ganska bra beskrivet och man får också ganka mycket tips om man läser trådar från början.

Jag har gjort ÄP. Jag ska göra ET och vill INTE ha telefonsamtal om att vi inte behöver komma dit.. Det belv inte skitmånga ägg och vi har frysta spermier så jag vet liksom inte hur bra det kan bli.
    Hm... har du rätt i... sorry då..
  • Kanina
    moii skrev 2011-04-05 18:53:31 följande:
    jag menade det inte på ett elakt sätt alls!
    Nä nä.. tog det inte så heller! 
    Du har ju alldeles rätt, fult av mig att hoppa in såhär och bara kräva massa svar för jag är för bekväm för att bläddra tillbaka, när ni har jobbiga svåra problem.

Hoppas ni alla hittar en lösning iaf!! {#emotions_dlg.flower} 
  • TB1
    Aurora1979 skrev 2011-04-05 17:43:31 följande:
    TB1: Ett bra tag kvar tills dess men känns fantastiskt. Blev faster idag igen oxå. :D
    ja men det kommer, det går snabbare än man tror :) åh va mysigt, grattis :)
  • TB1
    Kanina skrev 2011-04-05 17:45:38 följande:
    Kan man göra något åt det? 

Hur menar du att det inte produceras? kommer det inget när du får en "utlösning/orgasm"? eller hur jag nu ska säga? 
    nej man kan inte göra något åt det då det inte produceras några spermier. Det är därför vi måste ha donation. Hur ska jag förklara.. Det som ska producera spermier finns inte hos min sambo, det är klart att det kommer slem, glidmedel och allt sånt där vid orgasm men inga spermier.. Hoppas du förstår vad jag menar
Svar på tråden Inga spermier..