• TB1

Inga spermier..

Idag har våran värld gått under.. Dom hittade inga spermier i provet usch vi är så ledsna! Läkaren skulle skicka en remiss till ureolog eller hur det nu stavas.. FAN!!!

Vad händer nu?.. nån mer som sitter/suttit i samma situation och hur går det/har gått för er? Snälla ge oss hopp

• Svar på tråden Inga spermier..
  • TB1
    Aurora1979 skrev 2011-03-16 20:18:36 följande:
    TB1: ah.... klurigt. Då vet jag inte vad du skulle kunna hitta på.
    får vänta några dagar till och hör jag ingenting så får jag kontakta dem!
  • moii
    TB1 skrev 2011-03-16 19:53:13 följande:
    jo det skulle man ju kunna göra men jag vill helst inte då jag har praktik där, vill inte att dem ska veta nånting :-P
    Även fast du har praktik där så har de ju en tystnadsplikt att tänka på och alltså behöver du ju bara kolla med en person, kanske till och med förklara läget och påminna om tystnadsplikten i värsta fall.
  • TB1
    moii skrev 2011-03-16 22:33:23 följande:
    Även fast du har praktik där så har de ju en tystnadsplikt att tänka på och alltså behöver du ju bara kolla med en person, kanske till och med förklara läget och påminna om tystnadsplikten i värsta fall.
    jo det är klart! :) men jag ska nog vänta några dagar till annars ska jag ta och prata med dem!
  • Kanina

Jag undrar också hur det går för er!

• TB1

Vi har fått en kallelse till ett första möte med läkare och kurator den 2 maj :) jag längtar men samtidigt är jag så otroligt nervös :-P
    Hur går det för er tjejer? :)

• Kanina
    TB1 skrev 2011-04-05 10:43:08 följande:
    Vi har fått en kallelse till ett första möte med läkare och kurator den 2 maj :) jag längtar men samtidigt är jag så otroligt nervös :-P
    Hur går det för er tjejer? :)
    Har du fått svar på vilka anledningar det kan finnas till att det inte kommer någon spermie?
  • Memphis

Här står det stilla!
    Har inte kallelse till första mötet kommit den här veckan så måste vi nog ringa och sparka dom lite i röven tror jag..

Glad

• Linnea1986

vi lämnade sperma prov för 3 veckor sen o har inget hört ännu.. all denna väntan går en verkligen på nerverna..

Svar på tråden Inga spermier..