• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • Mamaobabba
    Nanniii skrev 2010-06-13 14:49:13 följande:
    Beklagar sorgen för dig och din familj också :(
    Så orättvist det är ibland !!

Styrkerkamar till er också
    Tack så jättemycket för omtanken! Hjärta
  • Ida90

Det tycker jag också :)! Ja det hoppas jag med men det tror jag nog att jag kommer få göra :).
    Har haft en bra start utan illamående osv, kräkts 2 ggr visselrligen men det överlevde jag.
    Har läst om dom som kräkts varje dag & fler ggr om dagen. Hjärta

• Nanniii

Har haft två dagar nu som varit jobbiga.
    Igår låg jag hela dagen, fick ha en spann vid sängen, fick 2 h sömn ,men sen vaknade man vid 02 och fick kräkas igen. Fick ringa efter min sambo som jobbade natt,så han slutade och kom hem och tog hand om mig. Somnade vid 05 igen!

Idag har jag en fruktansvärd huvudvärk och är sugen på kräftor ;)
    Konstig kombination! Ska man försöka äta det idag tro?

Nu börjar man känna en bula långt nere vid magen , känns konstigt men ändå helt fantastiskt ;)

En fråga också . Har ni ngnsin hört att man ska använda canesten mot annat än svamp?
    Som tex bakteriell vaginos? Var hos läkaren förra veckan för att dom trodde jag fått en infektion pga flytningar som inte luktade så fräscht. Utskrivet fick jag canesten?
    Har aldrig hört det där förrut!

Kram på er.

• Nanna84

Tack så mycket för era ontankar. Det känns väldigt tufft nu, men jag har en helt underbar familj som har ställt upp hela helgen.

Nu försöker vi blicka framåt och satsar på en sommarbebis 2011 istället Glad

• Lakritsnapp

Mamaochbabba och Nanna84: Fy vad tråkigt Rynkar på näsan Beklagar verkligen. Hoppas att det snart blir er tur igen...

• Mrs TH

Mamaochbabba och Nanna84:

Stora starka kramar till er båda och till era familjer, jag har inte ord nog att beskriva hur ledsen jag är för er skull. Ibland är livet väldigt orättvist! Jag hoppas att ni får era plus när ni känner er redo igen!
    Hjärta

Svar på tråden Decemberbebis 2010