• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • Mamaobabba
    Nanna84 skrev 2010-06-13 00:57:55 följande:

Beklagar så hemsk mycket! Kram

Tyvärr har ävan jag fått uppleva denna sorg nu. Åkte in til akuten i eftermiddags och de konstaterade då att jag hade en s.k ofostrig graviditet. Det har inte ens varit någon bebis där...Så alla kittlingar jag kännt har väl varit inbillning..

Men vi ska försöka igen senare i höst och hoppas på bättre lycka den gången.
    Kram till er alla och hoppas alla decemberbebisar mår bra!

Jag beklagar verkligen.

Hoppas ni lyckas få ett + så snart ni är redo!!
    All lycka till er i framtiden och varma tankar!!
    Kram!Hjärta
  • Minifer

Tyvärr har ävan jag fått uppleva denna sorg nu. Åkte in til akuten i eftermiddags och de konstaterade då att jag hade en s.k ofostrig graviditet. Det har inte ens varit någon bebis där...Så alla kittlingar jag kännt har väl varit inbillning..

näää!! Gud vad orättvist! Vad ledsen jag blir för er skull, jävla skit =( Stora megakramar till er med. Rynkar på näsan
  • Ett två tre
    Mamaobabba skrev 2010-06-12 22:16:56 följande:
    Hoppas verkligen allt ska gå bra för dig!

Jag åkte in akut härom natten och fick missfall konstaterat.. Så just nu försöker jag bara vakna upp ur mardrömmen/ greppa situationen...

Håller tummarna för att du ska få en fin graviditet å att då å knottarna ska må bra! Hjärta

Nej men usch vilken tråkig läsning här på morgonen. Beklagar till er bägge {#emotions_dlg.flower}

Jättetråkigt!
    ☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • Mamaobabba
    Ett två tre skrev 2010-06-13 08:37:08 följande:

Nej men usch vilken tråkig läsning här på morgonen. Beklagar till er bägge {#emotions_dlg.flower}

Jättetråkigt!
    Tack, det känns skönt med alla varma tankar mitt i allt det tunga.. Hjärta
  • Ida90

Jag ska ha en december bebis 2010 är nu i vecka 12+6 (13) antar jag med andra ord.

• Mamaobabba
    Ida90 skrev 2010-06-13 14:31:43 följande:
    Jag ska ha en december bebis 2010 är nu i vecka 12+6 (13) antar jag med andra ord.
    Stort grattis till dig!! Vad underbart! Hjärta
    Hoppas du och magen mår bra!
  • Ida90

Tackar :).

Ja jag & magen måt kanon :)! Börjar synas nu & samtidigt som det känns läskigt så känns det underbart :D.

• Mamaobabba
    Ida90 skrev 2010-06-13 14:41:17 följande:
    Tackar :).

Ja jag & magen måt kanon :)! Börjar synas nu & samtidigt som det känns läskigt så känns det underbart :D.
    Härligt att höra! Hoppas att allt går bra, och att du o bebben ska må fint resten av tiden! Hoppas du får tid och möjlighet att njuta av din graviditet!
    Hjärta
  • Nanniii

Neeeej Nanna :(
    Jag blir så tårögd när jag kommer in här och läser.  Jag beklagar så otroligt.
    Hur jobbigt det än är så kommer eran tid snart också.

Jag tänker på er.
    Styrkekramar
  • Nanniii
    Mamaobabba skrev 2010-06-12 22:16:56 följande:
    Hoppas verkligen allt ska gå bra för dig!

Jag åkte in akut härom natten och fick missfall konstaterat.. Så just nu försöker jag bara vakna upp ur mardrömmen/ greppa situationen...

Håller tummarna för att du ska få en fin graviditet å att då å knottarna ska må bra! Hjärta
    Beklagar sorgen för dig och din familj också :(
    Så orättvist det är ibland !!

Styrkerkamar till er också
Svar på tråden Decemberbebis 2010