• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • Sandragumman

grattis till er som tillkommit här i tråden, verkligen kul:P

jätte trist för er som inte haft lika tur.... tycker de är jätte jätte trist.... *krama*

för mig går de framåt antar jag, inte hafty nå besvär iaf, inte sånt jag vet om iaf...

• LyckligaGatan

Idag har jag en skitdag. Hade en kanonbra förmiddag där jag fixade det som behövdes, typ pass till sessan och lite annat smått och gott. Sen kom foglossningen igång. Och en överstimulerad bebis som inte ville sova. Tills NU. (hoppas jag).

Sitter dock och mumsar jordgubbar. Lät E smaka idag, sen ville hon ha ALLA jordgubbarna, så nu får jag äta dem när hon sover..

Jag kan inte förstå att jag snart är inne i v 17... Det är ju snart halvtid!

• Sandragumman
    LyckligaGatan skrev 2010-06-14 20:52:27 följande:
    Idag har jag en skitdag. Hade en kanonbra förmiddag där jag fixade det som behövdes, typ pass till sessan och lite annat smått och gott. Sen kom foglossningen igång. Och en överstimulerad bebis som inte ville sova. Tills NU. (hoppas jag).

Sitter dock och mumsar jordgubbar. Lät E smaka idag, sen ville hon ha ALLA jordgubbarna, så nu får jag äta dem när hon sover..

ÅÅåå vad gott med jordgubbar... köpte idag men fick inte äta dem för de ska vara på min tårta imorgon!
    men jag är SÅÅÅÅ sugen!
    Ja jag får oxå äta de mesta när sonen sover nu mera, spelar ingen roll vad de är för han är så glad i allt som går att äta.... *hahahaha*
    Å så sköt att du har kommit så långt, då är de snart dags för Rul då va?
  • LyckligaGatan
    Sandragumman skrev 2010-06-14 21:12:32 följande:
    ÅÅåå vad gott med jordgubbar... köpte idag men fick inte äta dem för de ska vara på min tårta imorgon!
    men jag är SÅÅÅÅ sugen!
    Ja jag får oxå äta de mesta när sonen sover nu mera, spelar ingen roll vad de är för han är så glad i allt som går att äta.... *hahahaha*
    Å så sköt att du har kommit så långt, då är de snart dags för Rul då va?

5 juli, då smäller de!! Jag är sååå nyfiken! Har känt lite viftningar men längtar efter de rejäla. Har en film från när jag väntade E då man ser hennes knä åka över magen... *myyyyyyyyys* Kunna ha lite kontakt..

En sak till dök upp som gjorde det här till en skitdag. Sambon jobbar extra 3 tim varje vecka. Eller har iaf gjort. Nu har de tagit bort honom från schemat då det inte funkar med hans vanliga arbetstider. Han är såå ledsen. Mig gör det inget att han kommer vara hemma, det är bara skönt men han var så ledsen när han ringde.

• benedikten

Hej. Har ni känt er bebis ännu? Jag är i vecka 15 och väntar med spänning på att känna något. :)

• Lakritsnapp

Hej tjejer!

Fy jag är så fruktansvärt nervös. I morgon är det dags för kub-testet och jag mår... blä! Kräks

Sist fick vi usla siffror, som ledde till fostervattensprov och svar om sjuk bebis... vi avbröt.

Nu sitter jag här och undrar om bebis ens lever (väninnan var med om att den inte gjorde det vid ul:et förra året) och om den gör det... är den frisk??

Att man utsätter sig för detta... en gång till.

Äh, förlåt. Ska inte gnälla och ta ut nå´t i förskott... ville bara få ur mig lite nervositet.

Ha det gott

• Minifer
    LyckligaGatan skrev 2010-06-14 20:52:27 följande:

våra dagar verkar läskigt lika. Också haft skitdag., också haft överaktiv unge, också hämtat pass till ungen, haha! Men åååh vad gott med jordgubbar, vill ha!!

Jag gick in i v 14 idag
    benedikten skrev 2010-06-14 21:20:33 följande:
    Hej. Har ni känt er bebis ännu? Jag är i vecka 15 och väntar med spänning på att känna något. :)
    nix, ingenting än =)
    Lakritsnapp skrev 2010-06-14 22:04:14 följande:
    Hej tjejer!

Fy jag är så fruktansvärt nervös. I morgon är det dags för kub-testet och jag mår... blä! Kräks

Sist fick vi usla siffror, som ledde till fostervattensprov och svar om sjuk bebis... vi avbröt.

Nu sitter jag här och undrar om bebis ens lever (väninnan var med om att den inte gjorde det vid ul:et förra året) och om den gör det... är den frisk??

Äh, förlåt. Ska inte gnälla och ta ut nå´t i förskott... ville bara få ur mig lite nervositet.

Ha det gott
    men usch förstår din nervositet, jag var så nervös att jag nästan dog för att vi fick dåliga nyheter på rul och gjorde fvp, men allt slutade gott för oss. Gud vad jobbigt för er =( Men blixten ska inte slå ner två gånger på samma ställe!!  Håller tummarna som fan!!
  • LyckligaGatan
    Hej tjejer!

Ha det gott
    Jag ska hålla tummar och tår! Vi gjorde KUB förra året, som  var OK. men nervositeten... *suck*

Gnäll all you want!

Minifer: Skönt att man inte är ensam När M kom hem från sitt extrajobb o var så deppig, så grinade jag som en tok. Gotta love it.. Eller nåt.
  • Ett två tre
    Hej tjejer!

Ha det gott
    Lycka till! Håller tummarna hårt!
    ☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
Svar på tråden Decemberbebis 2010