LyckligaGatan skrev 2010-06-14 20:52:27 följande:
Idag har jag en skitdag. Hade en kanonbra förmiddag där jag fixade det som behövdes, typ pass till sessan och lite annat smått och gott. Sen kom foglossningen igång. Och en överstimulerad bebis som inte ville sova. Tills NU. (hoppas jag).
Sitter dock och mumsar jordgubbar. Lät E smaka idag, sen ville hon ha ALLA jordgubbarna, så nu får jag äta dem när hon sover..
Jag kan inte förstå att jag snart är inne i v 17... Det är ju snart halvtid!
våra dagar verkar läskigt lika. Också haft skitdag., också haft överaktiv unge, också hämtat pass till ungen, haha! Men åååh vad gott med jordgubbar, vill ha!!
Jag gick in i v 14 idag
benedikten skrev 2010-06-14 21:20:33 följande:
Hej. Har ni känt er bebis ännu? Jag är i vecka 15 och väntar med spänning på att känna något. :)
nix, ingenting än =)
Lakritsnapp skrev 2010-06-14 22:04:14 följande:
Hej tjejer!
Fy jag är så fruktansvärt nervös. I morgon är det dags för kub-testet och jag mår... blä!
Sist fick vi usla siffror, som ledde till fostervattensprov och svar om sjuk bebis... vi avbröt.
Nu sitter jag här och undrar om bebis ens lever (väninnan var med om att den inte gjorde det vid ul:et förra året) och om den gör det... är den frisk??
Att man utsätter sig för detta... en gång till.
Äh, förlåt. Ska inte gnälla och ta ut nå´t i förskott... ville bara få ur mig lite nervositet.
Ha det gott
men usch förstår din nervositet, jag var så nervös att jag nästan dog för att vi fick dåliga nyheter på rul och gjorde fvp, men allt slutade gott för oss. Gud vad jobbigt för er =( Men blixten ska inte slå ner två gånger på samma ställe!! Håller tummarna som fan!!