• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • pickaboo
    Ginge skrev 2010-06-17 00:59:26 följande:
    ok, då får jag nog ha koll på HM och lindex, fast jag har aldrig märkt att de har gravidtrosor.... men kanske man måste titta mer nogrant ? :)
    De finns bland amningsbehåarna har jag för mig
  • Ginge
    pickaboo skrev 2010-06-17 12:24:56 följande:
    De finns bland amningsbehåarna har jag för mig
    imorgon ska jag göra en tur bland afärer i klädletande syfte :)  Idag hunnit bara ta en snabbis på PoP och blev så glad:) Dem hade ju ett par jeans som passade ! Det är ju världsnyhet för mig :) Är jätte glad över det.....
  • Mrs TH

Ginge: Kul att du hittade jeans som passade

Minifer härligt med lägenhets letande, hoppas den är fin!
    Mathea: Min tankini har kommit, den satt baske mig som en smäck, och var super snygg. Tvättstugan är nog min favoritdel av vårt hus, drömmer om att få inreda den riktigt fint och smart!

Nu är vi framme i gbg, resan gick bra men jag hann med att kräkas 2 ggr Känner mig väldigt  uschlig i dag, och mår illa hela tiden, hoppas det ger sig med 30 min powernap.

Jag gick förbi Gilda skönhetsskola idag på avenyn och de har elevbehandlingar, bla gravid massage Jag ska slå dem en signal och höra om det finns några tider i morgon eller på måndag!

I kväll ska jag och Lars kompis tjej käka middag och gå på bio, vi kommer just ifrån relaxen och känner oss både rena, mjuka och relaxade

• carroegirl84

hej hej
    hittade hit från decemberbilder tråden. hoppas man kan hoppa in? =)  väntar mitt första barn till den 9 december och det är mkt som snurrar i huvudet =)

• LyckligaGatan
    benedikten skrev 2010-06-17 18:12:56 följande:
    Hej. Vilken vecka är ni i? Syns det på er mage att ni är gravida? Nyfiken:)
    Är gravid i v 17, magen syns tydligt. Men det är mitt andra så den ramlade ut tidigt. Ligger jag ned syns den dock inte så mkt..
  • Sandragumman
    benedikten skrev 2010-06-17 18:12:56 följande:
    Hej. Vilken vecka är ni i? Syns det på er mage att ni är gravida? Nyfiken:)
    gå in på våran andra tråd : december bilder där finns våra magar!Glad
  • benedikten
    LyckligaGatan skrev 2010-06-17 19:47:56 följande:
    Är gravid i v 17, magen syns tydligt. Men det är mitt andra så den ramlade ut tidigt. Ligger jag ned syns den dock inte så mkt..
    ååhh va kul, ingen bild?
    Min mage har också börjat växa men jag kan dölja den med större kläder. Hoppas bara den inte växer för mycket för om 3 veckor hade jag tänkt att berätta för jobbet, vill inte bli avslöjad innan:)
  • Sandragumman
    benedikten skrev 2010-06-17 19:51:15 följande:
    ååhh va kul, ingen bild?
    Min mage har också börjat växa men jag kan dölja den med större kläder. Hoppas bara den inte växer för mycket för om 3 veckor hade jag tänkt att berätta för jobbet, vill inte bli avslöjad innan:)
    då får gärna lägga ut en bild i bildtråden så vi får se din lilla kula!
  • benedikten
    Sandragumman skrev 2010-06-17 19:49:41 följande:
    gå in på våran andra tråd : december bilder där finns våra magar!Glad
    aha oki tack! :)
Svar på tråden Decemberbebis 2010