Lakritsnapp skrev 2010-06-15 16:53:26 följande:
Tack massor för omtankarna, vad rar ni är

.
Det brast när vi kom in i ul-rummet och jag började böla som en tok... men det hade jag inte behövt göra.
Såååå skönt. Bebis såg ut att ha det latjo lajban där i magen och risksiffrorna från kub-testet visade ingen föhöjd risk att något skulle vara fel, kan andas ut!!
Blev flyttad från v12+2 till 13+0 så BF blir den 20/12.... har vi tur kan hela familjen fira jul hemma tillsammans.
mathea: Nämen fy, nu tåras ju mina ögon också

Stackars liten... du kan inte ta dig an den lille?
Åh vad härligt!
Mathea: stackars bebispippin! Sånt där är ju alltid jobbigt men lite jobbigare nuförtiden, jag kan inte se alvedonreklamen " är man stor och stark, måste man vara snäll" den där med hundarna, gråter som en galning!
Om 2 dagar är det v15, och magen är helt klart påtagligt större, folk på jobbet frågar och det har blivit mkt klappar på magen
Eftersom min bästa kompis klagar över att hon aldrig hinner läsa längre så har jag bestämt mig för att läsa så mkt som det är männskligt möjligt tills Julle kommer

Det kommer nya bokpaket ifrån adlibris varje vecka och min man börjar se rädd ut...
Dessutom är vi väldigt glada över att min man lyckats landa sitt drömjobb, som gymnasielärare på en friskola. Han kommer ha små klasser med studiefokuserade( för det mesta) elever. Hygglig lön och det är en heltid. Inte illa pinkat 6 månader efter examen

och för mig betyder det att ajg kan gå hem redan i mitten av oktober, eftersom han kommer tjäna så pass mkt att vi inte kommer att förlora speciellt mkt pengar på det

Trevligt med lite medvind efter 31 år av motvind