• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Mad as snow
    mariiiaa skrev 2010-04-22 11:51:49 följande:
    Haha, vad är det för för tråd...? KLART att din kille INTE är bög ! Seriöst, tror du att det som står i FL forum är vetenskaplig fakta? Alla män behöver inte porr. Ni har sex ofta, det hade han garanterat inte viljat ha om han var bög. Hur skulle han då kunna bli upphetsad b.la?
    Varför skulle det som står på FL inte vara vetenskapliga fakta? Klart att det är. Killen är bög, punkt.
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Sarilariz
    Mad as snow skrev 2010-04-22 12:00:05 följande:
    Tack för stödet, sitter här med min dotter och fasar för vilka nya "yogurtfläckar" ambon kommer ha på byxorna när han kommer hem.
  • Mad as snow
    Sarilariz skrev 2010-04-22 12:01:21 följande:
    Tack för stödet, sitter här med min dotter och fasar för vilka nya "yogurtfläckar" ambon kommer ha på byxorna när han kommer hem.
    Vidrigt. Du måste lämna honom, tro mig det blir bara värre. Min förra sambo gick runt i specialuppsydda skjortor med emblem på, han lyssnade på A-ha och just älskade skor. Länge led jag av Stockholmssyndromet och trodde att det var såhär det skulle vara, tills jag tog mig loss. Men så träffade jag min nuvarande man som faktiskt inte älskar att shoppa direkt, och jag kunde andas ut. Och vad hände då? Jo det visade sig att karln inte tittar på porr! Ur askan i elden.
    Slå dig fri, då slipper du ett bögbarn och fler yogurtfläckar.
  • Sarilariz
    Mad as snow skrev 2010-04-22 12:05:37 följande:
    Men det är så svårt, vet att jag borde... Men vi har ju barn redan och lägenhet och allt. Kanske går det att slå vett i honom?
  • Mad as snow
    Sarilariz skrev 2010-04-22 12:10:31 följande:
    Men det är så svårt, vet att jag borde... Men vi har ju barn redan och lägenhet och allt. Kanske går det att slå vett i honom?
    Möjligt. Men inte troligt. En gång bög alltid bög. 
    Jag beklagar.
  • vanilla deej

Ts menar du allvar? Bara för att det är killar med bar överkropp på tvn, sitter du då och dreglar för att visa att du är hetero? Tycker du att ALLA killar är asläckra och måste inspekteras från topp till tå? Även karlar är människor och inte behöver de tänka på sex bara för de ser en kvinna...

• galnevale

Ja du ts.. nu harr jag kollat filmen och kan bara säga så här.. Kollade han in skorna kan han knappast vara något annat än bög. För alla rumpor går ju inte att missa. de trycks ju upp i näsan på en.

vanilla deej skrev 2010-04-22 12:35:53 följande:
    Ts menar du allvar? Bara för att det är killar med bar överkropp på tvn, sitter du då och dreglar för att visa att du är hetero? Tycker du att ALLA killar är asläckra och måste inspekteras från topp till tå? Även karlar är människor och inte behöver de tänka på sex bara för de ser en kvinna...
    Blev chockad när jag läser detta! Det är bevisat (nästan) att alla killar som är hetro bara tänker på sex om de får se en kvinna!
  • Sarilariz
    vanilla deej skrev 2010-04-22 12:35:53 följande:
    Det är skillnad på män och kvinnor, kvinnor har bara sex för att få barn eller för att männen vill det. Män däremot har en väldigt stark sexdrift och vill ha sex hela tiden.
  • Jasis

Aj då, min sambo kollar inte på Porr, måste nog köpa en prenumeration till honom så han inte går och blir homosexuell ;0)

Inte tänker då jag på sex oxh bara kollar in snygga killar när jag ser på tv så varför ska en kille inte kunna kolla på skorna? Hela reklamvärlden går ju ut på att man ska se produkten även om det är snygga kroppar med i bilden samtidigt

Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(