• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Sarilariz
    Monika1986 skrev 2010-04-23 20:14:24 följande:
    Oj! Ja just det, jag måste verkligen akta mig! Åh vad jobbigt allt är...
    Ja, äckligt jobbigt...{#lang_emotions_undecided}
  • Dorian Ertymexx
    Sarilariz skrev 2010-04-24 00:03:28 följande:
    Kan inte tänka mig nåt värre, nu har jag inga barn som går än tack och lov, hoppas jag hinner få tag i Carola för en handpåläggning innan dottern behöver skor i alla fall.
    Det är nog bäst så, för barnens skull! {#lang_emotions_cry}
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    MatsAtari skrev 2010-05-27 06:01:48 följande:
    Går det inte bara låta honom vara bög då?Har ju funkat hitills menar jag
    Men nejje!!!!!!!!!!{#lang_emotions_surprised}
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Sarilariz
    MatsAtari skrev 2010-05-27 06:01:48 följande:
    Går det inte bara låta honom vara bög då?
    Har ju funkat hitills menar jag{#lang_emotions_cool}
    Är du inte klok? Förstår du hur mitt rykte skulle kunna ta skada om folk fick veta?
  • MatsAtari
    Sarilariz skrev 2010-06-28 15:22:02 följande:
    Är du inte klok? Förstår du hur mitt rykte skulle kunna ta skada om folk fick veta?
    Är väl inget fel med att vara bäg?
  • Sarilariz
    MatsAtari skrev 2010-06-28 18:21:08 följande:
    Är väl inget fel med att vara bäg?
    Nej inte med att vara "Bäg" nej, men att vara BÖG är det massor med fel på vet du väl! :o
  • JellyBean
    Sarilariz skrev 2010-04-21 11:41:41 följande:
    Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Hur du skall hantera det??!!

Ge mannen till mig!!! Jag skulle DÖDA för att ha en sån man ( fast ej bög) som inte kollar på varenda jävla rumpa som kommer vandrandes!
  • Sarilariz
    JellyBean skrev 2010-06-29 16:25:20 följande:
    Hur du skall hantera det??!!

Ge mannen till mig!!! Jag skulle DÖDA för att ha en sån man ( fast ej bög) som inte kollar på varenda jävla rumpa som kommer vandrandes!
    Vad har du att erbjuda istället? Jag vill ju inte vara UTAN man! Då har jag hellre än bög alltså.

Det bästa för mig vore ju att min sambo slutade vara bög, och började titta LIIITE på rumpor i alla fall.

Annars är han bra min sambo, städar och gör fint, leker med dottern och jobbar på bra. Det är just detta med att han vägrar att se på porr och så. Skitjobbigt :(
  • JellyBean
    Sarilariz skrev 2010-06-29 16:31:12 följande:
    Vad har du att erbjuda istället? Jag vill ju inte vara UTAN man! Då har jag hellre än bög alltså.

Det bästa för mig vore ju att min sambo slutade vara bög, och började titta LIIITE på rumpor i alla fall.

Annars är han bra min sambo, städar och gör fint, leker med dottern och jobbar på bra. Det är just detta med att han vägrar att se på porr och så. Skitjobbigt :(
    HAHhahah tycker inte synd om dig för du är ju i MIN HIMMEL!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Tyvärr har jag inget att byta mot..för mina ex var porrisar hela jävla högen.
  • Sarilariz
    JellyBean skrev 2010-06-29 16:52:03 följande:
    HAHhahah tycker inte synd om dig för du är ju i MIN HIMMEL!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Tyvärr har jag inget att byta mot..för mina ex var porrisar hela jävla högen.
    I sådana fall, tack för erbjudandet, men nej tack. Jag får nog dras med min bög ett tag till.
  • BengtGBG
    Sarilariz skrev 2010-04-21 11:41:41 följande:

Jag är kille och tror han tänkte att det var sjukt sköna rumpor och vill att du ska sådan fin rumpa, men det går ju inte att bara säga rakt ut utan att få en kalldusch och sen sova på soffan resten av veckan. Så han var lite smart och la upp det som att skorna var snygga och att ni båda skulle köpa sådana.
  • Fluff tomten

Helt klart bög! Vad ska han med en kvinnorumpa till? En sån kommer han ju få av att använda skorna. Jag tror han redan bokat ett könsbyte och vill ha en kvinnlig rumpa lagom till själva kastreringen

• roffe

Det här måste ju vara troll?

Du har en sambo som respekterar dig. Och då börjar du klaga?

Min pojkvän är definitivt heterosexuell, men han går inte runt och stirrar på andra tjejer bakdelar. Han stirrar på min och ger mig komplimanger. Porr tittar han inte på heller, han har hellre hett sex med mig.

Om du gillar porr så mycket, titta på det du då? Det finns gratis på Internet...

• Apocalypso

Har du ngn som helst koll på var tråden ligger? Oskyldig

TS, du tror inte att din kille vill att du ska skaffa sådanna skor för att din rumpa har börjat säcka ihop? Foten i munnen

• Sarilariz
    Apocalypso skrev 2011-01-03 02:43:45 följande:
    Har du ngn som helst koll på var tråden ligger? Oskyldig

TS, du tror inte att din kille vill att du ska skaffa sådanna skor för att din rumpa har börjat säcka ihop? Foten i munnen
    Jo det kunde ju ha varit så.

Lät dock som han ville ha skorna till sig själv! Helt klart totalBÖG. :'(

Önskar att det vore min röv som säckat ihop, men den är lika rund och snygg som vanligt.
  • Sarilariz
    roffe skrev 2011-01-03 02:35:41 följande:
    Det här måste ju vara troll?

Du har en sambo som respekterar dig. Och då börjar du klaga?

Min pojkvän är definitivt heterosexuell, men han går inte runt och stirrar på andra tjejer bakdelar. Han stirrar på min och ger mig komplimanger. Porr tittar han inte på heller, han har hellre hett sex med mig.

Om du gillar porr så mycket, titta på det du då? Det finns gratis på Internet...
    Om du scrollar längst upp i tråden och kollar vart den ligger, så kanske ett och annat ljus går upp för dig min vän!
  • theangel

Prata med honom istället o fråga vf han inte vill kolla porr o
    vad anledning igentligen är...

De kanske är så att han inte allt är bög som du säger utan att han inte
    gillar på påklistrade leendet o påklistrat stön o de som är sååå
    påhittat i porrfilmer..

Min särbo hatar porrfilm just för de inte alls är speciellt verkligt..

Nä tycker du ska prata med honom..

Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(