• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 01:22:22 följande:
    Fast det är ju jättedåligt, för tänk om han varit på en karl, och glömt att tvätta av sig, och så ligger de där med lampan släkt som man ska vid mysstunder, och så får hon en bajsbrun myspinne i mysgrottan! Det bäddar ju för infektioner eller värre! De kan bli gravida med skitungar!
    Oh huvale! Och nu är min sambo och jobbar med alla sina manliga arbetskamrater igen {#lang_emotions_cry}får ta och kolla på hans myspinne när han kommer hem.
  • Sarilariz
    MatsAtari skrev 2010-04-22 01:43:54 följande:
    Kan vara att han gillar shemales eller transvestiter också. Förklarar både varför han gillar skor och har sex med TS varje dag.
    Så är det nog, vilken tir att du är så klarsynt!
  • Sarilariz
    Iracundia skrev 2010-04-22 01:50:02 följande:
    Är ts seriös? Är alla seriösa eller sarkastiska? Jag hänger absolut inte med. Klockan är visserligen snart 2 på natten men, sambon är fullständigt normal XD Jag kollar inte på porr och kollar aldrig "in" män varken på gatan eller tv, helt oinstresserad. Har bara ögonen för min man<3 Min man känner och beter sig precis likadant...Fan, jag måste vara lesbisk och min man är säkert bög :O Detta måste diskuteras så fort han vaknar. Vad är det för fel på oss!? Nu är alla framtidsplaner körda... Jag kunde inte stå emot. Jag känner en plikt att vara sarkastisk när någon säger någonting oerhört dumt.
    Ja , klart du är lesbisk och din sambo bög, det är ju uppenbart. Lilla vän, ni har nog levt i förnekelse. Enda utvägen är att dumpa och bli ihop med Gudrun Schyman.

Styjkekjam!
  • Sarilariz
    Iracundia skrev 2010-04-22 01:52:28 följande:
    Sandlådan... Tack gode gud xD Jag är trött, nu lägger jag mig.
    Skvallra inte!
  • Astakvasta

Ett sätt att leda in honom på porrfilmstittande kan vara sko- och fot- fetischist filmer. Jag tycker också att du ska slå dig in på din mans arena ( inte bög-biten). Boka tid för pedikyr ( hoppas det inte har med pedofili att göra) och köpa dig några par snygga skor. Du får ju ställa upp för din man.

• Sarilariz
    Astakvasta skrev 2010-04-22 10:36:15 följande:
    Ett sätt att leda in honom på porrfilmstittande kan vara sko- och fot- fetischist filmer. Jag tycker också att du ska slå dig in på din mans arena ( inte bög-biten). Boka tid för pedikyr ( hoppas det inte har med pedofili att göra) och köpa dig några par snygga skor. Du får ju ställa upp för din man.
    Men, menar du verkligen att jag skall STÄLLA UPP för min man? Blir inte det en form av våldtäkt? Då måste jag ju polisanmäla honom för det också ju!
  • theangel

Men herre gud!!!
    Vad glad för att du har en kille som inte vill se massa porr och måste kolla in andra tjejer..
    Man är inte bög bara för man inte vill eller känner för att kolla porr eller kolla in andra tjejer rumpor..

Var glad för helvete!!!
    Han kanske känner att du är allt för han och inte behöver kolla porr..
    Har du tänkt på de?????

Skärpning för helvete!!!!

• Sarilariz
    theangel skrev 2010-04-22 10:41:13 följande:
    Men herre gud!!! Vad glad för att du har en kille som inte vill se massa porr och måste kolla in andra tjejer.. Man är inte bög bara för man inte vill eller känner för att kolla porr eller kolla in andra tjejer rumpor.. Var glad för helvete!!! Han kanske känner att du är allt för han och inte behöver kolla porr.. Har du tänkt på de????? Skärpning för helvete!!!!
    Men alltså! Fattar du inte att det är ONORMALT för en man att inte titta på porr?
  • thyras mamma

ja, det där med att sambon inte verkar ha intresse för kvinnokroppar och porr har oroat mig också. Jag köper hem slitz-tidningar till min, men han bläddrar inte ens i dem och om jag tittar på porr vill han helst inte vara i rummet för han tycker det är "äckligt" Är detta normalt? Och när jag träffade min sambo första gången och jag var själv hemma i hans lägenhet första gången så rotade jag igenom den och redan då regaerade jag på att jag inte hittade någon porr alls, hos en singelkille? till sist hittade jag svarta videoband i garderoben och tänkte, där! yes han är normal, så jag satte i in dem i videon och gissa om jag höll på att smälla av när det visade sig vara lilla huset på prärien på varenda film.... Nu har vi varit ett par i sex år och har en liten flicka på jäsning i magen, han är en bra man. Men det är frustrerande när han är så tråkig sexuellt, har köpt hem massa sexiga plagg helt i onödan då han bara tycker att man ser "snuskig" ut i det, och sexleksakerna ligger där dem ligger och rollspel gillar han inte heller för det är så "tillgjort". Vad gör man? missionärställningen med släkt lampa har man ju tröttnat på..

• theangel
    Sarilariz skrev 2010-04-22 10:41:57 följande:
    Men alltså! Fattar du inte att det är ONORMALT för en man att inte titta på porr?
    De är inte onormalt..
    De finns dom killar som inte tycker de är tändande..
    Men de är ju dit val jag skulle varit glad om han valde att se mig iställer för
    på porr!

Men gör du ditt misstag o lämna han för de.. Sjukt!!

Lovar, du kommer ångra dig
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(