• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • hallencreutz89

Jag tycker du borde anmäla honom. Du kan inte accptera sånt beteende, om du inte gör något åt det nu så kommer det bara bli svårare sen.

Stå på dig!

• prospicientia

Lol. Vad vet du om det? Var i hela fridens namn kom det ifrån? Den moderna vetenskapen har ju bevisat att människans själ är odödlig. Och har man ihop det med sin syster så blir resultatet gudomligt.

Dorian Ertymexx skrev 2010-04-23 01:00:30 följande:
    Om man är JV så tror man inte att de har evigt liv, nej... det har bara de som gud gillar.
  • Dorian Ertymexx
    prospicientia skrev 2010-04-23 01:39:12 följande:
    Lol. Vad vet du om det? Var i hela fridens namn kom det ifrån? Den moderna vetenskapen har ju bevisat att människans själ är odödlig. Och har man ihop det med sin syster så blir resultatet gudomligt.
    Hade en vän som blev JV, fick veta en hel massa av honom.

Ehm, har den? Vart läste du om det? :P
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Monika1986
    Sarilariz skrev 2010-04-22 11:50:33 följande:
    Akta dig för att ha sex med honom om du är gravid. Han har säkert en massa rumpsex på jobbet med de andra männen och då kan du få infektioner som är farliga för barnet.Styrkekjaaaam!
    Oj! Ja just det, jag måste verkligen akta mig! Åh vad jobbigt allt är...
  • Sarilariz
    Krake skrev 2010-04-22 20:42:21 följande:
    Min snubbe är ocksa bög, men sa länge han inte vet om det själv sa är jag nöjd.
    Se till att han inte får läsa denna tråden så han får reda på det! Annars hamnar du i samma jobbiga sits som många vi andra.
  • Sarilariz
    Semper Idem skrev 2010-04-22 20:54:18 följande:
    Ja är man helt "straight" är det svårt att tvätta sig. Men når helt enkelt inte.
    Menar det. Han är alltså inte straight, snarare böjd... Homo! {#lang_emotions_undecided}
  • Sarilariz
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-04-22 21:17:54 följande:
    Han är nog bara skofetichist, bäst du kollar dojjorna nästa gång så det inte är kladd inuti...
    Ja det måste jag göra, men han kanske bara tänder på gympadojor? Mina andra skor har i alla fall klarat sig, men får kolla Reebooken.
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-23 00:57:30 följande:
    Det är ju för att han försöka förneka sin bögighet genom att tvinga sig att ha sex med en kvinna. De glansiga ögonen är hans undermedvetna som kämpar emot. Hade han varit trygg i sin sexualitet som man hade han varit helt nöjd med lampan släckt.
    Så KLART! Vad dum jag är *slår mig med handen för pannan*
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-23 00:59:20 följande:
    Ja, usch... och köp inga fina skor till barnen heller, jag menar, tänk om de sätter på sig skorna på sina oskyldiga små fossingar och kliver rakt in i... ja...! Det förstör ju ett barn för livet.
    {#lang_emotions_cry} Kan inte tänka mig nåt värre, nu har jag inga barn som går än tack och lov, hoppas jag hinner få tag i Carola för en handpåläggning innan dottern behöver skor i alla fall.
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(