• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Anton Chigurh
    theangel skrev 2010-04-22 10:41:13 följande:
    Men herre gud!!! Vad glad för att du har en kille som inte vill se massa porr och måste kolla in andra tjejer.. Man är inte bög bara för man inte vill eller känner för att kolla porr eller kolla in andra tjejer rumpor.. Var glad för helvete!!! Han kanske känner att du är allt för han och inte behöver kolla porr.. Har du tänkt på de????? Skärpning för helvete!!!!
    Är du av manligt kön, och ratar porren......då är du bög. Tro mig, jag vet.

Jag är av manligt kön. Jag är inte bög. Och dessutom helt ointresserad av skor.
    Det är bättre att bli rannsakad av 12......än buren av 6
  • MatsAtari
    theangel skrev 2010-04-22 10:41:13 följande:
    Men herre gud!!! Vad glad för att du har en kille som inte vill se massa porr och måste kolla in andra tjejer.. Man är inte bög bara för man inte vill eller känner för att kolla porr eller kolla in andra tjejer rumpor.. Var glad för helvete!!! Han kanske känner att du är allt för han och inte behöver kolla porr.. Har du tänkt på de????? Skärpning för helvete!!!!
    Finns väl inget att vara glad?
    Ok, han kanske är bög med ett undantag, men han är ju fortfarande bög{#lang_emotions_laughing}
  • Ljuvliig

TS: Det där skulle kunna vara min make och han är så maskulin man kan bli!

Han lider väl av något snarlikt homofobi, bögar får gärna finnas men han jobbar inom Restaurang och där finns många bögar i servisen (åt det kvinliga hållet) som gärna vill ha honom i säng av någon anledning (det är inte bara en del kvinnor som tänder på maskulina män {#lang_emotions_wink})

Men han är exakt så där. Han kollar inte på brudarna i reklamen, utan han fråga mig lugnt om jag skulle vilja ha en sån BH eller sånna skor eller klocka osv osv.

Det kanske inte fanns något intresse av tjejerna?
    Brukar du kolla på killarna i reklamen utan att ens reflektera över produkten dom gör reklam för?

Nää, du ska nog inte vara orolig.
    Jag har försökt övertala mitt ex att han är bög i över 7 år. (han toknekar!!)
    Jobbat i servisen, extremt femenin och har dessutom bytt branch till flygvärdinna (stewart)
    Händer något sånt så bör du bli orolig!

• Astakvasta

Vilket håll vill du gå åt? Finns det hopp för honom/ er relation, eller är det bögträsket, med skor, cancan-kjolar, spetsar och manliga män som är den utvägen ur er kris? Det måste finnas stödgrupper för sånt här AAPV, anhöriga till anonyma porr vägrare eller AAHH, anhöriga till anonyma homosexuella hetros? Finns det inga grupper nära dig måste du ta ditt ansvar och starta en. Du är inte ensam!

• Dorian Ertymexx
    Sarilariz skrev 2010-04-22 08:17:41 följande:
    Min sambo är också lite smärre homofob. Han säger att han respekterar dem osv, men han skulle nog hålla sig lite på sin kant om han träffade en ekta "jonas gardell" alltså någon som är så skrikigt bögig så att det får rosa spetsar att framstå som maskulin.Det måste ju vara ren förnekelse från hans sida. Att jag inte förstod. Han är väl hemligt dragen till just dessa men vill inte visa det
    Ja precis. Han är rädd att möta en "Jonas" eftersom han är rädd att han inte kan hålla sig från dem.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    Sarilariz skrev 2010-04-22 08:19:02 följande:
    Oh huvale! Och nu är min sambo och jobbar med alla sina manliga arbetskamrater igen får ta och kolla på hans myspinne när han kommer hem.
    Fast då kanske han känner sig avslöjad och "outad" som det heter, och känner att han inte har något att förlora längre på att ditcha dig och bli heltidsbög. Svår situation alltså... :(
  • Dorian Ertymexx
    Astakvasta skrev 2010-04-22 10:36:15 följande:
    Ett sätt att leda in honom på porrfilmstittande kan vara sko- och fot- fetischist filmer. Jag tycker också att du ska slå dig in på din mans arena ( inte bög-biten). Boka tid för pedikyr ( hoppas det inte har med pedofili att göra) och köpa dig några par snygga skor. Du får ju ställa upp för din man.
    Men nejje, inte ska väl kvinnan behöva titta på äckliga pervofilmer heller! Han borde botas från det där med förbön! Han måste ju förstå och anpassa sig efter henne, annars är han ju bara ett kräk som ska dumpas!!!!!!

Jo, pedikyr heter så för att det var små barn som nådde folks tår bäst förr, det var typiskt barnarbete alltså. :P
  • Dorian Ertymexx
    theangel skrev 2010-04-22 10:47:42 följande:
    De är inte onormalt.. De finns dom killar som inte tycker de är tändande.. Men de är ju dit val jag skulle varit glad om han valde att se mig iställer för på porr! Men gör du ditt misstag o lämna han för de.. Sjukt!! Lovar, du kommer ångra dig
    Ja, det finns killar som inte tänder på porr. Bögar, kallas de!!!!
  • Dorian Ertymexx
    thyras mamma skrev 2010-04-22 10:46:10 följande:
    ja, det där med att sambon inte verkar ha intresse för kvinnokroppar och porr har oroat mig också. Jag köper hem slitz-tidningar till min, men han bläddrar inte ens i dem och om jag tittar på porr vill han helst inte vara i rummet för han tycker det är "äckligt" Är detta normalt? Och när jag träffade min sambo första gången och jag var själv hemma i hans lägenhet första gången så rotade jag igenom den och redan då regaerade jag på att jag inte hittade någon porr alls, hos en singelkille? till sist hittade jag svarta videoband i garderoben och tänkte, där! yes han är normal, så jag satte i in dem i videon och gissa om jag höll på att smälla av när det visade sig vara lilla huset på prärien på varenda film.... Nu har vi varit ett par i sex år och har en liten flicka på jäsning i magen, han är en bra man. Men det är frustrerande när han är så tråkig sexuellt, har köpt hem massa sexiga plagg helt i onödan då han bara tycker att man ser "snuskig" ut i det, och sexleksakerna ligger där dem ligger och rollspel gillar han inte heller för det är så "tillgjort". Vad gör man? missionärställningen med släkt lampa har man ju tröttnat på..
    Han är också bög... :*(
  • Sarilariz
    thyras mamma skrev 2010-04-22 10:46:10 följande:
    ja, det där med att sambon inte verkar ha intresse för kvinnokroppar och porr har oroat mig också. Jag köper hem slitz-tidningar till min, men han bläddrar inte ens i dem och om jag tittar på porr vill han helst inte vara i rummet för han tycker det är "äckligt" Är detta normalt? Och när jag träffade min sambo första gången och jag var själv hemma i hans lägenhet första gången så rotade jag igenom den och redan då regaerade jag på att jag inte hittade någon porr alls, hos en singelkille? till sist hittade jag svarta videoband i garderoben och tänkte, där! yes han är normal, så jag satte i in dem i videon och gissa om jag höll på att smälla av när det visade sig vara lilla huset på prärien på varenda film.... Nu har vi varit ett par i sex år och har en liten flicka på jäsning i magen, han är en bra man. Men det är frustrerande när han är så tråkig sexuellt, har köpt hem massa sexiga plagg helt i onödan då han bara tycker att man ser "snuskig" ut i det, och sexleksakerna ligger där dem ligger och rollspel gillar han inte heller för det är så "tillgjort". Vad gör man? missionärställningen med släkt lampa har man ju tröttnat på..
    Han är antagligen assexuell eller sexofob. Lider med dig. Styrkekramar!!
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(