• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • storkvinnan9901
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 17:32:33 följande:
    "alla killar tittar inte på porr och de är homosexulla för det." EXAKT!!!!!!!
    det blev fel det där såg jag nu alla män tittar inte på porr de gör att de inte minder hetrosexuella för det

mitt ex såg aldrig på porr eftersom han tyckte det var kvinnoförnedrande han gillade vanligt sex mer....
  • Dorian Ertymexx
    storkvinnan9901 skrev 2010-04-22 17:38:02 följande:
    nä jag brukar vilja ha sex för att jag har sexlust vilket är oftasynd att du har sådan syn skrattarkanske du har träffat fel sort kvinnor i ditt liv...stackars dig
    Vet du, om du inte kan hålla dig från personangrepp kanske du borde hänga i SANDLÅDAN istället, snarare än i seriösa fora som det här! *pekar på vart tråden ligger med allvarlig min*
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    storkvinnan9901 skrev 2010-04-22 17:42:50 följande:
    det blev fel det där såg jag nu alla män tittar inte på porr de gör att de inte minder hetrosexuella för detmitt ex såg aldrig på porr eftersom han tyckte det var kvinnoförnedrande han gillade vanligt sex mer....
    Freudiansk felskrivning - du skrev vad du menade helt enkelt!

Ord som kvinnoförnedrande viftas runt med av feminister, flator och bögar. Inte av riktiga män!!!!!!
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Sarilariz
    Jasis skrev 2010-04-22 13:26:59 följande:
    Helt sant. Mitt misstag. Kollade på filmen jag med och knappt ens jag såg skorna haha.
    Jag menar det!
  • Sarilariz
    TheodorsFarsa skrev 2010-04-22 13:28:49 följande:
    ibland kan det va svårt att se träden för skogen när rutan svämmar över med rumpor. Har du försökt att trycka upp din egen rumpa i ansiktet på honom? Gör så här: ställ ett par skor i 90 graders vinkel från din egen rumpa. Stoppa upp rumpan i ansiktet på honom och studera sedan via en liten spegel vart hans ögon riktas. Yoghurtfläckarna ska du inte oroa dig för. Det är säkert hans egen "yoghurt" i samband med besöken hos grannflickan bredvid...
    Grannflickan bredvid är tre ganska fula tonnårspojkar,  säger ju det! Han är bög!

Har tryckt upp min rumpa i fejset på honom, och då tittar han faktiskt på den, men vet inte om det beror på att han är intresserad eller helt enkelt för att rumpan är så stor så det inte går att se något annat. Vad tror ni?{#lang_emotions_undecided}
  • Sarilariz
    Astakvasta skrev 2010-04-22 13:37:03 följande:
    Det gillar han inte, han är väl inte intresserad av transexuella kanske? Bar homosexuella han tänder på?
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 16:41:55 följande:
    Du får be honom duscha före sex. Det är ett rimligt krav från kvinnor. Det är det enda jag kan komma på.
    Jo, det gör han redan i och försig. Han är väldigt hygienisk av sig, ännu ett tecken på hans homosexuallitet. Alla vet ju att riktiga straighta män inte tvättar sig.
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 16:44:10 följande:
    Ja, det finns män som inte behöver porr. De brukar kallas bögar. Han kanske tänker på någon kille på jobbet, det är väl därför han envisas med att ha lampan släkt.
    Fast lampan är tänd lika ofta som släckt, och ibland har vi sex mitt i dagsljus, men hans ögon är glansiga så antagligen fatiserar han för fullt om håriga skäggiga, lortiga män med ölmagar -.-
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 16:47:00 följande:
    Jag menar det. Skulle jag VILJA ha sex? Annat än för att göra barn då menar jag? Aldrig i livet, det vill ingen riktig kvinna.
  • Sarilariz
    storkvinnan9901 skrev 2010-04-22 17:03:04 följande:
    till ts kanske han menade att du skulle köpa sådan skor så du kunde träna din rumpa? kanske han inte tittar på andra kvinnor eftersom han e så kär i dig alla killar tittar inte på porr och de är homosexulla för det... som du själv skriver i någon av dina svar att ni har sex varje dag och han kanske är nöjd med det.
    Ok om han vore nöjd med sexet, det vore ju trevligt.. Men jag menar, ALLA män MÅSTE få sin dagliga dos porr och runka till, annars är de bögar. Det trodde jag ALLA visste.
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(