• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Krake

Min snubbe är ocksa bög, men sa länge han inte vet om det själv sa är jag nöjd.

• Semper Idem
    Sarilariz skrev 2010-04-22 19:48:00 följande:
    Alla vet ju att riktiga straighta män inte tvättar sig.
    Ja är man helt "straight" är det svårt att tvätta sig. Men når helt enkelt inte.
  • prospicientia

Det här var någon av de sjukaste trådarna jag sett här! Låt varje individ få vara precis som han eller hon är! Rädda mänskligheten ifrån alla dessa klichéer och förutfattade meningar om hur män och kvinnor är! ...bort från alla attityder!

• prospicientia

Ok, ok, jag missförstod kanske det hela lite. ...och om jag inte gillar det varför skriver jag då här? ...och ni ironiserar ju vilt kring det hela och det går ju att tolka på lite olika sätt, men det finns en del könsrollsrelatade (i brist på sexigare ord) erfarenheter som jag inte vågar nämna eftersom jag faktiskt känner mig sårbar. Jag ska i alla fall erkänna att jag är galen i att shoppa, inte minst kläder! (Men inte störst heller!) Så vad är jag då? Transvestit?! Man kanske skulle ta ett transvisitkort? ... jag lämner er därhän. Går hädan. Från {#lang_emotions_baby} till {#lang_emotions_death}! Ja, transar har väl inte evigt liv heller?!

• Dorian Ertymexx
    Sarilariz skrev 2010-04-22 19:48:00 följande:
    Jo, det gör han redan i och försig. Han är väldigt hygienisk av sig, ännu ett tecken på hans homosexuallitet. Alla vet ju att riktiga straighta män inte tvättar sig.
    Ahaaa! Han är medveten om bajs-på-myspinnenproblemet, och tvättar sig för att du inte ska märka! Och ja, riktiga män duschar inte frivilligt!
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    Sarilariz skrev 2010-04-22 19:49:11 följande:
    Fast lampan är tänd lika ofta som släckt, och ibland har vi sex mitt i dagsljus, men hans ögon är glansiga så antagligen fatiserar han för fullt om håriga skäggiga, lortiga män med ölmagar -.-
    Det är ju för att han försöka förneka sin bögighet genom att tvinga sig att ha sex med en kvinna. De glansiga ögonen är hans undermedvetna som kämpar emot. Hade han varit trygg i sin sexualitet som man hade han varit helt nöjd med lampan släckt.
  • Dorian Ertymexx
    Sarilariz skrev 2010-04-22 19:49:54 följande:
    Jag menar det. Skulle jag VILJA ha sex? Annat än för att göra barn då menar jag? Aldrig i livet, det vill ingen riktig kvinna.
    Nej precis! Det vet ju alla!
  • Dorian Ertymexx
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-04-22 21:17:54 följande:
    Han är nog bara skofetichist, bäst du kollar dojjorna nästa gång så det inte är kladd inuti...
    Ja, usch... och köp inga fina skor till barnen heller, jag menar, tänk om de sätter på sig skorna på sina oskyldiga små fossingar och kliver rakt in i... ja...! Det förstör ju ett barn för livet. {#lang_emotions_cry}
  • Dorian Ertymexx
    prospicientia skrev 2010-04-22 22:25:53 följande:
    Ok, ok, jag missförstod kanske det hela lite. ...och om jag inte gillar det varför skriver jag då här? ...och ni ironiserar ju vilt kring det hela och det går ju att tolka på lite olika sätt, men det finns en del könsrollsrelatade (i brist på sexigare ord) erfarenheter som jag inte vågar nämna eftersom jag faktiskt känner mig sårbar. Jag ska i alla fall erkänna att jag är galen i att shoppa, inte minst kläder! (Men inte störst heller!) Så vad är jag då? Transvestit?! Man kanske skulle ta ett transvisitkort? ... jag lämner er därhän. Går hädan. Från till ! Ja, transar har väl inte evigt liv heller?!
    Om man är JV så tror man inte att de har evigt liv, nej... det har bara de som gud gillar. {#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(