• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Towanda

Har bara läst trådstarten. Jag förstår inte vad problemet är? Det är inne att vara faghag och ni kommer få snygga muskler med de nya skorna.

• LeLove
    Sarilariz skrev 2010-04-21 22:08:42 följande:
    Men hu! Vi kvinnor gillar ju inte sex! Vi har bara sex för att göra barn, har du glömt det?
    Just det förlåt... Vi kvinnor existerar ju bara för att uppfylla männens kvinnliga barnkära sida att föröka sig som dom inte klarar på egen hand... Får jag anmäla mitt ex till homoklubben här? Att jag inte ens misstänkte att de va därför det tog slut, han gillar ju exakt samma saker som era män.. Stå vid spisen och laga mat, leka med skurmoppar, och han tvättade KONSTANT!! tvångssyndrom!!
  • stariz
    Muneca skrev 2010-04-21 22:13:52 följande:
    OMG OMG OMG! Min sambo vägrade låta mig inreda och skötte allt själv! Han älskar att titta på fab five och blev överlycklig över den nya golvmoppen vi köpte in. Han bakar även bullar och samlar på tvätmedel som lutar gott! Han brukar sno mina ansiktsmasker och gillar att matcha våra kläder. Att jag inte fattat det innan!
    jaaa, jag får inte heller inreda som jag vill här hemma. Blev riktigt orolig när jag inte ens fick köpa vilka gardiner jag ville utan var tvungen att ha honom med mig så att han också skulle få bestämma!
  • MatsAtari

Låter definitivt bögigt.
    Var det Dressman?

Kom ihåg att de flesta killar som är intresserade av kläder och mode är bögar.

• MatsAtari
    Sarilariz skrev 2010-04-21 11:50:37 följande:
    Vi har sex varje dag och han verkar intresserad. Men jag menar, det är ju inte DET som avgör om man är bög eller ej.. Alla straighta killar skall ju kolla på porr själva och spana in vickande rumpor på tv.. Elelr hur? Bara för att han vill ligga med mig behöver han ju inte vara straight..  Hur skall jag hantera det här? Det där med att kolla på porr har jag tagit upp, han sade då att han gärna kollar tillsammans med mig, men han MÅSTE ju kolla SJÄLV, det är ju det alla heterosexuella gör, visst är det så? Det verkar han dock inte intresserad av.. :( Jag vet inte vad jag ska göra, vi har ju ett barn ihop och allt.
    Nej, just det. Han kanske föredrar tjejer på det sexuella planet, medan han är bög vad gäller mode-delen.

Har för mig att det heter bäg
  • Dorian Ertymexx
    festia skrev 2010-04-21 22:27:56 följande:
    Du, det är faktiskt en bra idé! Hon om någon följer Guds röst. Jag har börjat lyssna mer och mer på honom faktiskt, och jag känner verkligen kraften gå igenom mig när jag slänger plantor på tanter!
    Haha, jag misstänker att jag missat någon referens här... :P
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    Muneca skrev 2010-04-21 22:13:52 följande:
    OMG OMG OMG! Min sambo vägrade låta mig inreda och skötte allt själv! Han älskar att titta på fab five och blev överlycklig över den nya golvmoppen vi köpte in. Han bakar även bullar och samlar på tvätmedel som lutar gott!Han brukar sno mina ansiktsmasker och gillar att matcha våra kläder.Att jag inte fattat det innan!
    Alltså, med allt det där så måste det ju vara ren förträngning från din sida. Jag förstår att du inte ville se sanningen, men du måste faktiskt söka dig en man som respekterar dig för den du är, och som låter dig vara en riktig kvinna, istället för att ta den rollen själv!!!!!!!
  • Dorian Ertymexx
    LeLove skrev 2010-04-21 22:49:49 följande:
    Just det förlåt... Vi kvinnor existerar ju bara för att uppfylla männens kvinnliga barnkära sida att föröka sig som dom inte klarar på egen hand... Får jag anmäla mitt ex till homoklubben här? Att jag inte ens misstänkte att de va därför det tog slut, han gillar ju exakt samma saker som era män.. Stå vid spisen och laga mat, leka med skurmoppar, och han tvättade KONSTANT!! tvångssyndrom!!
    Tvätta jämt är klassiskt bögigt, du vet, de är rädda för baciller och HIV och sådant där...
  • storkvinnan9901

det är inte alla hetro sexulla män som tittar på andra kvinnor, ser på porr eller likande när de har ett förhållande...kan lova dig det i alla fall

• Dorian Ertymexx
    Sommarlöv skrev 2010-04-21 22:22:35 följande:
    Så skönt, då behöver du inte oroa dig för att han tittar på andra kvinnors rumpor i alla fall...
    Fast det är ju jättedåligt, för tänk om han varit på en karl, och glömt att tvätta av sig, och så ligger de där med lampan släkt som man ska vid mysstunder, och så får hon en bajsbrun myspinne i mysgrottan! Det bäddar ju för infektioner eller värre! De kan bli gravida med skitungar! {#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(