• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Sarilariz
    theangel skrev 2010-04-22 10:47:42 följande:
    De är inte onormalt.. De finns dom killar som inte tycker de är tändande.. Men de är ju dit val jag skulle varit glad om han valde att se mig iställer för på porr! Men gör du ditt misstag o lämna han för de.. Sjukt!! Lovar, du kommer ångra dig
    Jag har inte sagt att jag skall lämna honom. Jag ska tvinga honom att bete sig normalt, alltså se på porr osv. Samt låsa in dottern i badrummet eftersom det är lite farligt det hela med att han är bög.
  • Sarilariz
    Arnold Braunsweiger skrev 2010-04-22 10:52:15 följande:
    Är du av manligt kön, och ratar porren......då är du bög. Tro mig, jag vet. Jag är av manligt kön. Jag är inte bög. Och dessutom helt ointresserad av skor.
    Precis! Då vet du vad jag pratar om. Min sambo hävdar att han såg på porr innan vi blev tillsammans, men han menar att han inte behöver porr längre då vi har sex så ofta. Jag tror han ljuger, han är definitivt homosexuell. Stackars våran dotter, som växer upp med en bög {#lang_emotions_cry}
  • Ljuvliig

Han är inte bög. PUNKT!
    Han är bara lite modeintresserad..

När allvarligt, jag förstår inte varför du oroar dig?
    Om man lever i en hetro-relation där han är smygbög så brukar sexlivet haverera ganska snabbt!

Fråga honom helt enkelt :D

• Sarilariz
    femab skrev 2010-04-22 11:06:38 följande:
    TS: Det där skulle kunna vara min make och han är så maskulin man kan bli! Han lider väl av något snarlikt homofobi, bögar får gärna finnas men han jobbar inom Restaurang och där finns många bögar i servisen (åt det kvinliga hållet) som gärna vill ha honom i säng av någon anledning (det är inte bara en del kvinnor som tänder på maskulina män ) Men han är exakt så där. Han kollar inte på brudarna i reklamen, utan han fråga mig lugnt om jag skulle vilja ha en sån BH eller sånna skor eller klocka osv osv. Det kanske inte fanns något intresse av tjejerna? Brukar du kolla på killarna i reklamen utan att ens reflektera över produkten dom gör reklam för? Nää, du ska nog inte vara orolig. Jag har försökt övertala mitt ex att han är bög i över 7 år. (han toknekar!!) Jobbat i servisen, extremt femenin och har dessutom bytt branch till flygvärdinna (stewart) Händer något sånt så bör du bli orolig!
    Min karl jobbar i butik med en massa andra män. Han är nog otrogen med dem.

Din sambo är säkert också homosexuell, och ditt ex är det garanterat, jobba som flygvärdinna? Hu vale.

Jo min sambo klär sig, beter sig och ser maskulin ut. Men han är bög ändå för han spanar inte in rumpor på tv. Så det så.
  • Sarilariz
    Astakvasta skrev 2010-04-22 11:19:12 följande:
    Vilket håll vill du gå åt? Finns det hopp för honom/ er relation, eller är det bögträsket, med skor, cancan-kjolar, spetsar och manliga män som är den utvägen ur er kris? Det måste finnas stödgrupper för sånt här AAPV, anhöriga till anonyma porr vägrare eller AAHH, anhöriga till anonyma homosexuella hetros? Finns det inga grupper nära dig måste du ta ditt ansvar och starta en. Du är inte ensam!
    Jag får göra det.

Jag vill att det skall finnas hopp, jag älskar hon0m. Men jag tror han är otrogen med alla männen på jobbet. Vet inte om jag kan gå vidare med det här. Igår kom han hem med en vit fläck på byxan, han sa att det var yogurt, det såg ut som yogurt, luktade som yogurt men var säkert sperma från en medarbetare!{#lang_emotions_frown}
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 11:28:17 följande:
    Ja precis. Han är rädd att möta en "Jonas" eftersom han är rädd att han inte kan hålla sig från dem.
    Herregud, vad ska jag göra? Kan inte någon länka till ett heterosexual bootcamp?
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 11:29:16 följande:
    Fast då kanske han känner sig avslöjad och "outad" som det heter, och känner att han inte har något att förlora längre på att ditcha dig och bli heltidsbög. Svår situation alltså... :(
    Det hade jag inte tänkt på, kan jag inte låtsas vilja ha sex och kolla i smyg? Fast det genomskådar han säkert, jag menar hur vanligt är det att en kvinna tar initiativ till sex?
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 11:32:52 följande:
    Ja, det finns killar som inte tänder på porr. Bögar, kallas de!!!!
    PRECIS!
  • Ljuvliig

Good luck then {#lang_emotions_laughing}

Dra med han till Patricia i Sthlm en lördag (det är gaykväll då eller om det va fredagar)
    Där lär du snabbt se om han kollar extra eller blir påraggad som flugor runt koskit.
    Bögar har en tendens att stöta på osäkra killar som inte är bögar. Dom har gjort det till lite av en sport..

• Sarilariz
    femab skrev 2010-04-22 11:40:01 följande:
    Han är inte bög. PUNKT! Han är bara lite modeintresserad.. När allvarligt, jag förstår inte varför du oroar dig? Om man lever i en hetro-relation där han är smygbög så brukar sexlivet haverera ganska snabbt! Fråga honom helt enkelt :D
    Jag har frågat honom, han påstår att han är straight, att han inte BEHÖVER porr eftersom vi har sex så ofta. Men ALLA straighta killar behöver porr, och så runkar de i smyg till porren varje dag också. Det vet jag för dte har jag lärt mig här på FL.
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(