• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Dorian Ertymexx
    MatsAtari skrev 2010-04-21 23:19:34 följande:
    Nej, just det. Han kanske föredrar tjejer på det sexuella planet, medan han är bög vad gäller mode-delen.Har för mig att det heter bäg
    Är det inte det som är att vara metrosexuell? :P
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • MatsAtari

Kan vara att han gillar shemales eller transvestiter också.
    Förklarar både varför han gillar skor och har sex med TS varje dag.

• Iracundia

Är ts seriös? Är alla seriösa eller sarkastiska? Jag hänger absolut inte med.

Klockan är visserligen snart 2 på natten men, sambon är fullständigt normal XD

Jag kollar inte på porr och kollar aldrig "in" män varken på gatan eller tv, helt oinstresserad. Har bara ögonen för min man<3 Min man känner och beter sig precis likadant...Fan, jag måste vara lesbisk och min man är säkert bög :O Detta måste diskuteras så fort han vaknar. Vad är det för fel på oss!? Nu är alla framtidsplaner körda...

Jag kunde inte stå emot. Jag känner en plikt att vara sarkastisk när någon säger någonting oerhört dumt.

• Sarilariz
    Muneca skrev 2010-04-21 22:13:52 följande:
    OMG OMG OMG! Min sambo vägrade låta mig inreda och skötte allt själv! Han älskar att titta på fab five och blev överlycklig över den nya golvmoppen vi köpte in. Han bakar även bullar och samlar på tvätmedel som lutar gott! Han brukar sno mina ansiktsmasker och gillar att matcha våra kläder. Att jag inte fattat det innan!
    Jag lider med dig och vet hur det känns (inte att få sina ansiktsmasker stulna eller få lägenheten inredd) men att få reda på att ens sambo är bög.

Styjkekjam!
  • Sarilariz
    festia skrev 2010-04-21 22:24:41 följande:
    Jag tror att hans mamma ljuger. Förmodligen tvingade hon på honom ballerinakjolar, tvingade honom att leka med dockor och leksakspisar och förmodligen hade han långt hår också. Snacka om barnmisshandel! Stackars din sambo Han är ju hjärntvättad!
    Kanske kan man då bryta mönstret? Jag vill ju inte förlora honom, men samtidigt kan jag ju inte leva med en man som inte ser på porr och inte spanar in kvinnorumpor på TV. {#lang_emotions_cry}

Tänker på våran stackars dotter, hon har börjat vicka på rumpan när man går med henne och det är musik igång. Är rädd att hon redan blivit påverkad av bögigheten.
  • Sarilariz
    LeLove skrev 2010-04-21 22:49:49 följande:
    Just det förlåt... Vi kvinnor existerar ju bara för att uppfylla männens kvinnliga barnkära sida att föröka sig som dom inte klarar på egen hand... Får jag anmäla mitt ex till homoklubben här? Att jag inte ens misstänkte att de va därför det tog slut, han gillar ju exakt samma saker som era män.. Stå vid spisen och laga mat, leka med skurmoppar, och han tvättade KONSTANT!! tvångssyndrom!!
    Anmäl på. Min sambo uppfyller inte alla kriterier, han lagar mat, men städar bara om man säger åt honom. Men som sagt han tittar inte på porr. Har ni några tips för att få sin sambo att se på porr?
  • Sarilariz
    stariz skrev 2010-04-21 23:07:41 följande:
    jaaa, jag får inte heller inreda som jag vill här hemma. Blev riktigt orolig när jag inte ens fick köpa vilka gardiner jag ville utan var tvungen att ha honom med mig så att han också skulle få bestämma!
    Oj oj oj.. Jag lider med dig, din sambo måste också vara bög. Tittar han på porr? Gör han inte det är det nog rätt kört är jag rädd.
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 01:19:54 följande:
    Alltså, med allt det där så måste det ju vara ren förträngning från din sida. Jag förstår att du inte ville se sanningen, men du måste faktiskt söka dig en man som respekterar dig för den du är, och som låter dig vara en riktig kvinna, istället för att ta den rollen själv!!!!!!!
    Ja, man vill ju vara den RIKTIGA kvinnan i sitt förhållande.
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 01:20:47 följande:
    Tvätta jämt är klassiskt bögigt, du vet, de är rädda för baciller och HIV och sådant där...
    Min sambo är också lite smärre homofob. Han säger att han respekterar dem osv, men han skulle nog hålla sig lite på sin kant om han träffade en ekta "jonas gardell" alltså någon som är så skrikigt bögig så att det får rosa spetsar att framstå som maskulin.

Det måste ju vara ren förnekelse från hans sida. Att jag inte förstod. Han är väl hemligt dragen till just dessa men vill inte visa det {#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(