Inlägg från: valkyrie |Visa alla inlägg
  • valkyrie

vi unga med PCO

allt är oförändrat.

• valkyrie

har fått tid ang GBP hellt överlycklig ska ditt på onstag tyvärr ska jag till ett sjukhus typ 2 ½ bort.

• valkyrie
    IssaPissa skrev 2010-06-23 15:35:19 följande:
    Å vad spännande! Håller tummarna att det går bra!
    tack ja det kan behövas
  • valkyrie

hej vänner hoppas alla har hatt en underbar midsommar det har iaf jag hatt i dag har jag varit inne på sjukhuset och lämnat 8 rör blod inget jag gillar. och på onsdag ska jag till Lund. ska till en privat klinik där och träffa läkare med mera. och då får jag reda på om jag får oprationen. HOPPAS!!!!

• valkyrie

tack vänner är så närvös inför i morgon så jag holler på att sprika. tur att min man har semester så att han kan följa med mej.

• valkyrie
    pco skrev 2010-06-30 15:14:15 följande:
    valkyrie:  får man lov o fråga vad det är för operation du  ska göra? ha det me PCO grejen o göra? Lycka till!
    det är en GBP en magsäksförminskning. till viss del har det med min PCOs att göra. jag är kraftigt överviktig och kan inte gå ner kg själv. och går jag inte ner får jag aldrig någon ÄL. och med tanke på att vi försöker få barn så behöver jag det.

det gick bra. fick dox inget datum. läkaren vill kolla ner i min mage först (med en slang :P) för att se så den inte är skadad med mera. så nu väntar jag på tid till det. sen när det är gjort får jag tid till opratinon. så´hoppas jag hoppas på att det blir snart. jag är glad att jag hade maken med mej hade inte klarat det själv. va så närvös att jag skakade när jag gick in där.
  • valkyrie

jo i går fick jag mens. men den är inte som den brukar den är "vattnig" nån som råkat ut för det?

• valkyrie
    BillyX skrev 2010-07-03 09:29:05 följande:
    Heboa och langtanefterdig: Trötthet, är det ett symtom på pcos? Min pojkvän tycker att jag JÄMT sover, jag har alltid gillat sovmorgnar men kan sova 10 h utan att känna mig utvilad. Det skulle kunna besvara många frågor tycker jag...
    nej trötthet tror jag inte fins med som tecken på PCO. har du några andra symton. godis sug/ socker sug? övervikt? oregelbunden mens? med mera?
  • valkyrie
    langtanefterdig skrev 2010-07-03 13:13:15 följande:
    Enligt studien så finns ju trötthet med...
    okej jag har inte läst det. men trötthet kan juh vara tecken på en massa saker.
  • valkyrie
    Höstflickan83 skrev 2010-07-15 19:07:48 följande:
    Hej!

Jag hoppar in här i tråden, jag har bara läst de två senaste sidorna och trådstartsinlägget, så jag vet inte så mycket om er alla här inne... Men det kanske ger sig :)
    hej och välkommern till tråden.

det låter som att du råkat ut för en dålig gyn-läkare. kunde hon inte hjälpa dej med mensen? har du funderat på att söka en annan?

tyvär har jag själv ingen solskens historia att berätta. hoppas på att någon annan kan hjälpa till här med det.
Svar på tråden vi unga med PCO