Mimmi86 skrev 2010-05-22 19:52:50 följande:
Hejsan på er!Är rätt ny just inne på detta forum, och om just PCO.Tänkte om jag fick komma med här för en stunds prat mellan hopp och glädje och även ibland tråkigheter.Fick det konstaterat att jag hade PCO i Mars månad, gått och knaprat provera i 14 dagar sen uppehåll och sen knapra på igen.. Var hos gyn igår och hon trodde min ÄL kommit igång igen då jag hade haft en egen blödning med. Men Hon var ej säker.. Har ni hört att man kan ha blödning vid äl? Enligt min menscykel så skulle det stämma.Men fick nu utskrivet pregotime för första gången. Är lite förhoppningsfull, men också givitvis lite nervös för att de inte ska gå på första försöket.I mitt bagage har jag ett missfall då jag blivit spontan gravid. Så hoppet är inte helt släckt =)Kanske man bara behöver en knuff... Har min ena syster som suttit i samma sits, de hann aldrig äta prego, hon blev gravid innan, av sin egna ÄL som hoppat igång =) Har ju inte läst HELA tråden så jag frågar, kanske upprepar någon gamal fråga, så bli inte arga ;)Har någon av er ätit provera eller pregotime? Erfarenheter? :)
hej och välkommer.
klart du ska få hjälp med dina frågor tyvärr kan inte jag svara på Pregro delen. men provera har jag ätit. den erfarenhetern jag har av dom är att jag fick mens direkt. och att dom hjälper.